Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

mossarp

Det finns fortfarande en hel del kvar på Smålänningens 50%-rea i Bredaryd.
Framför allt TMNT och Legospel och en del SW.

sandpeople

City gross i Sundsvall har ca 30% på star wars-set.

Battle packs för 96 respektive 111
T-16 skyhopper kostar 246
Microfighter för ca 75

shiftaltcmd

Citat från: sandpeople skrivet 07 mars 2015 kl. 22:14
City gross i Sundsvall har ca 30% på star wars-set.

Battle packs för 96 respektive 111
T-16 skyhopper kostar 246
Microfighter för ca 75

Det stod så på hyllorna när jag var förbi sist men när jag scannade in en så var det ordinariepris.

Piddan

Har lurkat här ett bra tag nu men tyckte det var dags för ett inlägg :D
ICA Maxi Ronneby har 50% på utvalda delar av sortimentet bla för 649,50. , och en hel del småset fanns oxå, minns dock inga priser men 50% brukar ju oftast vara en bra deal :)

Ichabod

Citat från: Piddan skrivet 08 mars 2015 kl. 17:07
Har lurkat här ett bra tag nu men tyckte det var dags för ett inlägg :D
ICA Maxi Ronneby har 50% på utvalda delar av sortimentet bla för 649,50. , och en hel del småset fanns oxå, minns dock inga priser men 50% brukar ju oftast vara en bra deal :)

Tack för tipset har väntat på att planet ska gå ned i pris. Vet du när rean började för här i Uppsala verkar Maxi inte ha 50%?

Piddan

Citat från: Ichabod skrivet 08 mars 2015 kl. 20:20
Citat från: Piddan skrivet 08 mars 2015 kl. 17:07
Har lurkat här ett bra tag nu men tyckte det var dags för ett inlägg :D
ICA Maxi Ronneby har 50% på utvalda delar av sortimentet bla för 649,50. , och en hel del småset fanns oxå, minns dock inga priser men 50% brukar ju oftast vara en bra deal :)

Tack för tipset har väntat på att planet ska gå ned i pris. Vet du när rean började för här i Uppsala verkar Maxi inte ha 50%?

Upptäckte det nu i eftermiddags men det var ingen rea i fredags iaf. Kan ju bara var någon lokal drive för att bli av med det som blev kvar i julas.

sandpeople

Citat från: shiftaltcmd skrivet 08 mars 2015 kl. 11:31
Citat från: sandpeople skrivet 07 mars 2015 kl. 22:14
City gross i Sundsvall har ca 30% på star wars-set.

Battle packs för 96 respektive 111
T-16 skyhopper kostar 246
Microfighter för ca 75

Det stod så på hyllorna när jag var förbi sist men när jag scannade in en så var det ordinariepris.

När jag handlade fick jag säga till i kassan. De kollade upp det och jag fick det bättre priset. Väntar nu bara på att ICA maxis 25% rea ska bli 50%. Kanske inte kommer gända men man kan ju hoppas.

BeardedNerd

Kan rapportera att TRU Luleå har kvar R2-D2, Arkham Asylum, Death Star och VW Camper, om någon söker efter dessa till originalpris.

NuckElBerg

Citat från: BeardedNerd skrivet 10 mars 2015 kl. 17:36
Kan rapportera att TRU Luleå har kvar R2-D2, Arkham Asylum, Death Star och VW Camper, om någon söker efter dessa till originalpris.

Som ny här på forumet, finns det någon möjlighet beställa Arkham Asylum direkt från butiken och få den levererad, eller erbjuder inte Toys 'R Us den typen av tjänster? :)

BeardedNerd

Jag tror inte det, om du har en TRU i närheten kanske de kan beställa mellan sig.

mossarp

#3670
CitatJag tror inte det, om du har en TRU i närheten kanske de kan beställa mellan sig.
Precis, det kanske kan vara en möjlighet...

Det går bara beställa i deras onlinebutik (som för övrigt är i princip samma som BR. BR + TRU = Top Toy)
Se om det finns nån vänlig själ på forumet som kan skicka det till dig.
Då kan du ju be butiken ställa undan den.
Har själv betalat med kreditkort över telefon en gång efter mycket tjat.
Tror inte man får det egentligen i Sverige...

Magnusengstrom

Denna finns på min tru för 725:-


Jasminkov

Börjar fan bli less på att bo i Stockholm, finns aldrig nåt bra här...

>:(

:-\

Joge

Kanske inte direkt prisvärt...men det är dubbla VIP poäng hos S@H fram till 29/3.

Jasminkov

Citat från: BeardedNerd skrivet 10 mars 2015 kl. 17:36
Kan rapportera att TRU Luleå har kvar R2-D2, Arkham Asylum, Death Star och VW Camper, om någon söker efter dessa till originalpris.

Tack för tipset! Fick ringa TRU i Luleå och dom skickar ett set Arkham Asylum till TRU i Barkarby. Men kommer att ta mellan 1 till 2 veckor enligt dom. Konstigt för så lång tid.

Men för 1899 riksdaler så är jag super nöjd.  ;D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.