Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Brickchaser

Imperial Star Destroyer på bamba för 899kr


oskbl

Coop Forum i Linköping har 50% på "gamla" microfighters och lite andra små Star Wars-set plus lite chima och någon city. Själv köpte jag , och för halva listpriset.

Citat från: Joadoa skrivet 20 januari 2015 kl. 18:47
I Linköping har Rusta sålt Winters bakery för 499kr!! Och idag skulle jag dit och köpa en då dom hade rätt många kvar förra veckan.. Till min stora förvåning var dom sänkta till 199kr!!!!! Men dom var också helt slutsålda  :'( :'( :'( :'(

Fan fan fan... Ingen som har en över extra och kan sälja för en billig penning!!

/J

Ajdå, jag hade också gått och väntat på ifall de skulle sänka priset.

jennie

Åhlens i Gävle har nu 50% på en del lego. Främst friends, några microfighters samt nån polisstation + duplo.

x_inteduplo_x

Citat från: jennie skrivet 20 januari 2015 kl. 20:56
Åhlens i Gävle har nu 50% på en del lego. Främst friends, några microfighters samt nån polisstation + duplo.
hur är det på åhléns i sthlm?!

dalle

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 21 januari 2015 kl. 10:39
Citat från: jennie skrivet 20 januari 2015 kl. 20:56
Åhlens i Gävle har nu 50% på en del lego. Främst friends, några microfighters samt nån polisstation + duplo.
hur är det på åhléns i sthlm?!

Inte igår

papillion

Från och med idag har Åhléns upp till 50 % på äldre modeller. Mest Friends och Duplo. Har varit på Nacka, Sickla och Farsta. Inget av intresse för mig. Men finns en och annan godbit. Friends Ridläger sålde dem för 300:- i Nacka. 50:- för miniboxarna Starwars.

/papillion

andli

Åhlens city sthlm har ingen rea, och väldigt tomt på hyllorna.
huset syns inte till heller...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Peter S

Citat från: andli skrivet 21 januari 2015 kl. 12:36
Åhlens city sthlm har ingen rea, och väldigt tomt på hyllorna.
huset syns inte till heller...
Inte ens Friends borta på "tjejavdelningen"? Där fanns askar medan de låg på 30%. Dock enbart Friends.

andli

Jag kollade bara legohörnan, och såg inget som var tydligt reaskylltat.
Flertalet hyllor var alltså tomma, påminner mest om en östtysk matvarubutik på 80 talet...

Och detta är endå en legoavdelning som har haft Operahuset och liknande stora set hemma, de borde ju tänka lite mer på sin profil..
Undra om det hade varit accepterat att tex herrklädesavdelningarna sett ut på samma sätt?
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

MartinAberg

Den rean Åhléns har är 50%  på tidigare reavaror, de som det var 30% på vid jul.
Åhléns officiella 50%-rea börjar idag, men en del avdelningar fick tjuvstarta igår.

Lovlan

#3506
Rusta Sisjön (Göteborg) hade ett par kvar, 199:- styck! ÄNTLIGEN!! Fanns ca 5 kvar när jag åkte därifrån.

Köpte tre och använde kupongen man fick innan jul så alltså 500:- spänn för alla tre! ;D ;D ;D ;D ;D

pazappa

Citat från: Lovlan skrivet 21 januari 2015 kl. 14:05
Rusta Sisjön (Göteborg) hade ett par kvar, 199:- styck! ÄNTLIGEN!!

Köpte tre och använde kupongen man fick innan jul så alltså 500:- spänn för alla tre! ;D ;D ;D ;D ;D

Grattis! I Stockholm är de slut i samtliga Rustor.

MattiasKr

Citat från: Lovlan skrivet 21 januari 2015 kl. 14:05
Rusta Sisjön (Göteborg) hade ett par kvar, 199:- styck! ÄNTLIGEN!!

Köpte tre och använde kupongen man fick innan jul så alltså 500:- spänn för alla tre! ;D ;D ;D ;D ;D

Fanns det fler kvar?

Lovlan


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.