Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnus

Citat från: humlan skrivet 02 januari 2015 kl. 14:06
Vet inte om tåg(och annat)folket behöver sån här, men de hade 2 st för 239:50 på Lekmer i Luleå tidigare.

Det var bara en kvar när jag var dit häromdagen :) (Köpte den inte.)


zingoalla

City Gross i Mantorp hade 50% på utvalda set.
,  The Lego Movie; Cloud Cuckoo Palace 119:-
, The Lego Movie; Melting Room 75:-
Friends; Andrea med Ekorre 75:-
Super Heroes; Superman Black Zero Escape 145:-
(75028 till 75033) Star Wars Microfighters 60:-
Samt en del Duplo, Chima och Ninjago. Fanns ett par lite större set av Star Wars med.

x_inteduplo_x

Citat från: zingoalla skrivet 05 januari 2015 kl. 19:55

,  The Lego Movie; Cloud Cuckoo Palace 119:-
OMG! Skulle verkligen vilja ha 70803! Några fler Citygross som har så generösa priser?!

skitkid

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 06 januari 2015 kl. 13:06
Citat från: zingoalla skrivet 05 januari 2015 kl. 19:55

,  The Lego Movie; Cloud Cuckoo Palace 119:-
OMG! Skulle verkligen vilja ha 70803! Några fler Citygross som har så generösa priser?!

Citygross Rosengård i Malmö hade ingen rea på något liknande (var tvungen att sticka och kolla när jag såg zingoallas post...)
/skitkid

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Lovlan

Varför har alla Rusta som har faktiskt har Winter Village kvar inte sänkt priset på den men på allt annat? Jävla gamar :P

Skafte

Citat från: Lovlan skrivet 06 januari 2015 kl. 14:25
Varför har alla Rusta som har faktiskt har Winter Village kvar inte sänkt priset på den men på allt annat? Jävla gamar :P

Det finns nog många som skulle ha en avvikande åsikt om vilka det är som är gamarna...  ;D

MartinAberg

Citat från: Skafte skrivet 06 januari 2015 kl. 17:46
Citat från: Lovlan skrivet 06 januari 2015 kl. 14:25
Varför har alla Rusta som har faktiskt har Winter Village kvar inte sänkt priset på den men på allt annat? Jävla gamar :P

Det finns nog många som skulle ha en avvikande åsikt om vilka det är som är gamarna...  ;D
Instämmer totalt, var inne på Rusta i Kållered idag för att shoppa lite julpynt, fanns en hel del kvar däremot...

Lovlan

#3459
Citat från: Skafte skrivet 06 januari 2015 kl. 17:46

Det finns nog många som skulle ha en avvikande åsikt om vilka det är som är gamarna...  ;D

Äsch då! :P Jag behöver ju typ tre stycken så jag kan bygga ihop dem till ett gigantiskt vinter-bageri!

Citat från: MartinAberg skrivet 06 januari 2015 kl. 19:01
Instämmer totalt, var inne på Rusta i Kållered idag för att shoppa lite julpynt, fanns en hel del kvar däremot...

Typiskt, hade tänkt kolla där imorgon. Sisjön hade kanske 10 Bagerier men inget annat lego kvar igår..

Record

Citat från: Skafte skrivet 06 januari 2015 kl. 17:46
Citat från: Lovlan skrivet 06 januari 2015 kl. 14:25
Varför har alla Rusta som har faktiskt har Winter Village kvar inte sänkt priset på den men på allt annat? Jävla gamar :P

Det finns nog många som skulle ha en avvikande åsikt om vilka det är som är gamarna...  ;D

Ursäkta  OT men jag fick mej ett riktigt gått skratt nu, efter att ha följt denna tråd till och från den senaste tiden så kan nog meningar gå isär gällande vilka som är gamar.. inräknat mig själv  ;) :D
Friskt satsat, hälften vunnet..

x_inteduplo_x

När jag upptäckte en felmärkning på pris @Rusta Bromma Blocks så mailade jag och frågade och då påminde Rusta centralt butiken i Bromma att sänka sitt pris till vad det egentligen skulle vara.
Ibland kan det bli felmärkt.

Lovlan

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 06 januari 2015 kl. 23:17
När jag upptäckte en felmärkning på pris @Rusta Bromma Blocks så mailade jag och frågade och då påminde Rusta centralt butiken i Bromma att sänka sitt pris till vad det egentligen skulle vara.
Ibland kan det bli felmärkt.

Jag har dock varit på tre olika och varje gång tagit med mig den fram i kassan för att dubbelkolla och det var fullpris som gällde :(

Lovlan

Citat från: Record skrivet 06 januari 2015 kl. 19:26


Ursäkta  OT men jag fick mej ett riktigt gått skratt nu, efter att ha följt denna tråd till och från den senaste tiden så kan nog meningar gå isär gällande vilka som är gamar.. inräknat mig själv  ;) :D

Haha! Jag var väl lite ironisk kanske! :P Men att sänka alla julgrejer förutom det legot som faktiskt har vinter/jul-tema är ju elakt!

lingonfil

ehum ehum. Hur var det med forumdisciplinen nu. Vi kan väl tjöta i de andra trådarna. =)

Man blir så besviken varje gång man ser att det är nya inlägg i denna tråd, men så visar det sig att det bara var snack. =/

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.