Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Silence101

Åhlens på Väla köpcenter i Helsingborg hade 30% på endast ett urval av sortimentet idag.
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

SvanteOlof

för 695:- på childrens house umeå. Jag kan köpa utom någon så önskar
ordvits: studsmatta = 4186

yramyran

Tack för tipset om Childrens house i Umeå  :D Skickade dit mannen idag. Enligt honom gick 79008 på 595kr eller 599kr. De hade även Jabba's Sail Barge (75020) för 649kr. Kan ha fel på nån krona men var för uppspelt för att lägga exakt krona på minnet  ;)

Bulken

Är det någon som kan bedöma om The Cannibal Escape, , för 249 SEK (på Lekhuset/Lekia i Norrköping) är ett bra pris utifrån de minifigs och bitar man får?

Prisjakt 430 SEK och uppåt
Bricklink 320 SEK och uppåt (EU)

Skafte

Är du intresserad av gubbarna - ja. Annars njä. Nästan en krona per bit. Men det är ett gammalt set, så det är definitivt sista chansen att få tag på det!

ByggareDan

Webhallen har Chima speedorz djungelvalv och slingrande växter för 49kr/st

/ByggareDan

spendabel

Lego har 30% på en del set. Blev ett för mig, 559 kr
Min BrickOwl butik.

Teabox

Willys (Nyhem, Halmstad iaf) har halva priset på en del LEGO set. Bland annat , , , . Låg utstrött i en korg med en massa andra leksaker.

pazappa

Citat från: spendabel skrivet 01 januari 2015 kl. 11:10
Lego har 30% på en del set. Blev ett för mig, 559 kr

Samma här. Blev ditt backordered eller kommer du att få det direkt? Mina kommer om en månad typ.

spendabel

Citat från: pazappa skrivet 02 januari 2015 kl. 08:15
Samma här. Blev ditt backordered eller kommer du att få det direkt? Mina kommer om en månad typ.

Back order, vi får hoppas det dyker upp
Min BrickOwl butik.

humlan

Vet inte om tåg(och annat)folket behöver sån här, men de hade 2 st för 239:50 på Lekmer i Luleå tidigare.

För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Risgrynsgrot

Var på Coop här i Kalmar och de hade en back med blandade set, Större set var nedsatta med 75 kr och mindre (ord pris 129) var nedsatta till 90 kr.

Kan tänka mig att det varierar lite lokalt, men kan vara värt att kolla in, i backen här hade dom
Hero Factory: , , , Technic: , Friends: , , , City: , DC Superheroes: samt lite Duplo och några blandade Microfighters.

pazappa

BR och TRU har ra upp till 50% som inte syns i webbutikerna "på grund av tekniska problem" - är det nån som varit inne i butikerna och kollat om det är någon bra Lego-rea?

boba johan

Var på Lekia i Lund (Jättekul), de hade Friends yachten för 499 (många ex kvar). De har ju normalt 20% på alla set över 500 och de hade iallafall två Winter Village Market för 799

pazappa

Rapport från BR Gallerian Stockholm; 0 LEGO-produkter nefsatta!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.