Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

b0D3N

#3360
Barnens land i Piteå har en kampanj nu under helgen med + + för 999:- (spara 548:-) samt + + för 699:- (spara 368:-)
Lekia i Piteå har erbjudande på för 299:- och för 499:-

pazappa

En affär som heter Lek-Center har superrabatter på några exklusiva set. Har ni hört talas om/handlat av dem?

http://www.lekcenter.se/lego/exklusiva.html


Metallskägget för 1300, operahuset för 2000... Simpsonhuset för 1300, vintermarknad 499. låter lite väl billigt...

Teabox

Citat från: pazappa skrivet 19 december 2014 kl. 14:01
En affär som heter Lek-Center har superrabatter på några exklusiva set. Har ni hört talas om/handlat av dem?

http://www.lekcenter.se/lego/exklusiva.html


Metallskägget för 1300, operahuset för 2000... Simpsonhuset för 1300, vintermarknad 499. låter lite väl billigt...

Det är en större leksaksbutik i Halmstad. Tillhör nu Lekia tror jag. Är inne där ibland och kollar och handlat lite av dem (mest minifigs). Har inte sett att de har såna set tidigare. Var där för ca 3 veckor sen.

pazappa

Citat från: Teabox skrivet 19 december 2014 kl. 14:37
Citat från: pazappa skrivet 19 december 2014 kl. 14:01
En affär som heter Lek-Center har superrabatter på några exklusiva set. Har ni hört talas om/handlat av dem?

http://www.lekcenter.se/lego/exklusiva.html


Metallskägget för 1300, operahuset för 2000... Simpsonhuset för 1300, vintermarknad 499. låter lite väl billigt...

Det är en större leksaksbutik i Halmstad. Tillhör nu Lekia tror jag. Är inne där ibland och kollar och handlat lite av dem (mest minifigs). Har inte sett att de har såna set tidigare. Var där för ca 3 veckor sen.

Tack, det låter seriöst. Om de nedsatta priserna stämmer är det ju riktigt bra.

hersa

Jag tog chansen med Simpsonhuset och Metallskäggs skepp :)

pazappa

Citat från: hersa skrivet 19 december 2014 kl. 14:48
Jag tog chansen med Simpsonhuset och Metallskäggs skepp :)

Gillat! ;)

Jag tar vintermarknader och hmm kanske en Orthanc.

hersa

Vintermarknaden tog slut när jag satt och funderade på om jag skulle, eller inte...

pazappa

Citat från: hersa skrivet 19 december 2014 kl. 14:54
Vintermarknaden tog slut när jag satt och funderade på om jag skulle, eller inte...

Blä

pazappa

Det blev Simpsons hus, Orthanc och en sjöko. Synd att det inte gick att ta med Ikano-kortet också ;)

ByggareDan

Får tacka för tipset blev ett Simpsonshus som jag lurat på en längre tid men alltid lyckats missa när det varit jippopris på det.
LotR tornet verkar också vara slut, misstänker att dom andra bra prismodellerna också lär ta slut rätt snart, lurade ju även lite på Sydney's operahus.

/ByggareDan

pazappa

Varsågod för tips. Note to self: beställ först, tipsa sedan haha. De där vintermarknaderna hade ju varit nice, jag köpte en på fullpris på Lego. Man kan inte få allt och tur för plånboken är väl det.

Risgrynsgrot

Köpte en Sjöko och Simpsonshuset, men nu verkar visst vintermarknaden och Orthanc finnas att köpa igen (!)

Skafte

Jag tog en Orthanc. Få se hur det går.

Risgrynsgrot

Citat från: Skafte skrivet 19 december 2014 kl. 15:33
Jag tog en Orthanc. Få se hur det går.
Det finns ju en fysisk affär, och jag tog på Faktura så det borde ju inte vara någon stor risk.  :)

hersa

Jag ringde ner och de la till sista exet av Vintermarknaden. Phew  :D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.