Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Citat från: 76 Hz skrivet 30 oktober 2014 kl. 16:43
Citat från: o0ger skrivet 30 oktober 2014 kl. 14:32

Och nu köper ingen före mig ok? Det ska bli en julklapp till min son. Det var nån av er som knep den de hade på ICA Hemma ;)

Jag erkänner, den ligger och väntar på att hämtas ut av mig.

Grrr! :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

darthmortar

#3031
Citat från: jackdempsey187 skrivet 30 oktober 2014 kl. 09:36
Från Facebook: 

Legorea hos Lekia!
Du får 25% rabatt på ALLT lego.
Denna kampanj gäller hos Lekia Uddevalla (Östra Torp mellan IKEA och City Gross), Lekia Alingsås (affärshuset Storken), Lekia Eriksberg (Hisingen - Göteborg) och Lekia Kungälv.
I Kungälv gäller denna kampanj till och med lördag 1 november. I övriga butiker till och med söndag 2 november.

Kommer inte ihåg om det var Lekia, eller den andre leksaksbutiken, i Uddevalla som även hade en outletbutik som åtminstone i somras även hade en hel del Lego till priset 3 för 2. Fanns då bla Jabbas palats mfl stora set.
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

o0ger

Citat från: Tunguska skrivet 30 oktober 2014 kl. 13:02
Citat från: Kwagge skrivet 30 oktober 2014 kl. 12:28
Toys R Us har 25% på allt på söndag

Alla butiker? Hela sortimentet?
Jag har inte sett annonsen, kan vi få detta bekräftat?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

BrightMinds

Citat från: o0ger skrivet 30 oktober 2014 kl. 20:14
Jag har inte sett annonsen, kan vi få detta bekräftat?
Jag fick uppgiften av en anställd på TRU i Barkarby tidigare i veckan.

TheFritz

stötte precis på denna som bekräftar det ni säger.

eliasf

#3035
Denna annonsen är i dagen GP, så det gäller även webben...

EDIT: Nytt försök att få med bilden då...

VDK

Citat från: andli skrivet 25 oktober 2014 kl. 15:07
R usta enköping,
Helt slut på hobbit även på lagret
ninjago och galaxysquad och minotaur har de
En butik kvar på min rusta turné :-)

Skumt. Min fru var där (Rusta, Enköping) igår (141030) och köpte de tre sista Hobbitarna som stod framme. Kan ju kanske vara så att de fått in mer?

o0ger

BR har en del julerbjudanden för Club-medlemmar: http://ipaper.ipapercms.dk/TopToy/RBU/BR/BRSE/14XB/

Gula prislappar på erbjudanden, verkar ligga något under billigaste priset på prisjakt på de flesta. Bla:

LEGO City The mine för 599 kr
B-Wing Starfighter för 499 kr
LEGO City Arctic Supply Plane för 449 kr
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

pazappa

Köpte lego på Toysrus igår för 9000... och nu har de 25 % om två dagar, känns lite surt.

BrightMinds

Webhallen har 20% på Lego under helgen, gäller de nya butikerna i Kista och Upplands Väsby

x_inteduplo_x

Citat från: pazappa skrivet 31 oktober 2014 kl. 10:46
Köpte lego på Toysrus igår för 9000... och nu har de 25 % om två dagar, känns lite surt.
Öppet köp. Lämna tillbaka.

pazappa

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 31 oktober 2014 kl. 11:16
Citat från: pazappa skrivet 31 oktober 2014 kl. 10:46
Köpte lego på Toysrus igår för 9000... och nu har de 25 % om två dagar, känns lite surt.
Öppet köp. Lämna tillbaka.

Ja det blir nog så, men sen vill jag ju ha prylarna så kanske är lite pinsamt, men det får man väl ta.

BeardedNerd

Men fasen... jag är i Sundsvall på lördag och skulle kunna åka förbi Toys R Us, men inte på söndag...

Illuwatar

Ica Maxi ute i Haninge har 25% på allt Lego förutom Duplo och kalendrar (såg det igår IRL...).
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

ByggareDan

Nya Ica maxi vid  Uppsala har 25% rabatt på leksaker nu idag (såg en tidningsannons) gäller ju även Lego. Var något familjedagsjippo.

/ByggareDan

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.