Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

JohanW

#2925
Rusta Malmö Jägersro hade och på hyllan för 49:-. Tog ett Hobbit då jag redan har "stora" Minotaurus. Rusta Burlöv Center inga leksaker alls men har precis byggt om och stora delar ännu bara tomma hyllor.

Skafte

Du menar att Hobbit-spelet kostar 49!? Jag köpte ett par för 100/st förra vintern och tyckte det var bra...

JohanW

#2927
Citat från: Skafte skrivet 21 oktober 2014 kl. 14:55
Du menar att Hobbit-spelet kostar 49!? Jag köpte ett par för 100/st förra vintern och tyckte det var bra...

Jepp, 49 riksdaler. 12öre per bit  :D Och med svenska instruktioner.


Freppe

#2928
Finns samma på Rusta i Luleå, inklusive Hobbit-spelet för 49.  :)

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Kwagge


Sirre

Citat från: JohanW skrivet 21 oktober 2014 kl. 14:43
Rusta Malmö Jägersro hade och på hyllan för 49:-. Tog ett Hobbit då jag redan har "stora" Minotaurus. Rusta Burlöv Center inga leksaker alls men har precis byggt om och stora delar ännu bara tomma hyllor.

Jag hade ingen aning om att Rusta sålde Hobbit-spelet! Jag har länge velat köpa det, men aldrig hittat det till rea-pris nånstans...
Är det kvar från förra julen eller är det uppladdning till årets jul? Jag såg det aldrig här i Uppsala förra julen.

Ingen som ska till Uppsala-eventet som kan plocka på sig ett eller två Hobbits? :D

dalle

Det nya ICA Maxi i Uppsala har 25% på allt lego.

cecilia67

#2933
Rusta Hässleholm:
Vinterset (tror det var bageriet)  499
Ninjagosetet 199
Galaxysquadsetet 299
Spel 49: Hobbit, Harry Potter, Minitaurus, Kokoriko, Pirate plank

Rätt många kvar av alla vid 18.30

AndersI

Rusta Eskilstuna - inte en Lego-ask så långt ögat når.  :(
Inga leksaker alls, faktiskt.

Peter S

Citat från: AndersI skrivet 21 oktober 2014 kl. 18:44
Rusta Eskilstuna - inte en Lego-ask så långt ögat når.  :(
Inga leksaker alls, faktiskt.
Inget lego i Muppsala... Kollade båda två.

darthmortar

Det måste vara vissa Rustabutiker som är tidigt ute. Gissar att det ska vara i samband med att de byter reklamblad innan helgen. Det märkliga är att det är samma spel/set som var både förut i år och förra året. Det är stora kvantiteter. Var får de tag på't? Har de vintersetet här nere i Smålands ska jag banne mig köpa 5. Ska länsa Rusta på spelen för 49kr är snorbilligt. I Vintras vet jag att de hade många andre legoset också som skilde sig från butik till butik. Rusta Jönköping hade ett gediget utbud då. Någon som kan kolla? Rusta öppnar ny butik i Värnamo i morgon onsdag, någon som kan kolla där också?
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

swestar

#2937
Ni som jag som inte har tillgång till lego på er Rusta affär kan ju göra som mig.
Jag ringde Rusta kundservice och tog en diskussion angående lego Hobbit. Fick svaret:

- Åk till din Rusta affär
- Be dem beställa hem så många du vill ha
- Leveranskostnad 0 kr
- Leveranstid 3-7 arbetsdagar
- ca 300 st kvar

Sagt och gjort. Nu är det bara att vänta :)


Mina Egna Byggen flickr
Instagram

x_inteduplo_x

Tog mig ut till Rusta i Botkyrka men de hade inget lego. Så har gjort två misslyckade besök till olika Rusta-varuhus idag.

jani81

Rusta Lund:
Ninjagosetet 199
Galaxysquadsetet 299
Spel 49: Hobbit

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.