Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

x_inteduplo_x

Citat från: shiftaltcmd skrivet 14 oktober 2014 kl. 13:42
Citat från: x_inteduplo_x skrivet 14 oktober 2014 kl. 13:31
Citat från: werpan skrivet 14 oktober 2014 kl. 13:07
På Åhléns city i Stockholm har dom till och med idag allt lego och duplo på rea. Ta 3 betala för 2
Jo vet men på BeardedNerd lät det ju som att 41026 var på rea. Undrar vad den kostar.

Nedsatt från 249:- till 149:- på de Åhlens som har den kvar på lager.
Tillsammans med köp 3 betala för 2 så blir det riktigt bra.
Tack. På Åhlens Odenplan fanns dom inte, på Åhléns City kostade dom 249 men på Åhléns Fridhemsplan kostade dom 149 och det fanns flera. Jag hade en kupong värd 50kr så fick setet för 99. Väl värt för över 200 bitar.

MartinAberg

Åhlens City i Nordstan kommer ha 25% på City från och med imorgon, dock har de typ bara 4-5 kartonger kvar.
Vet ej om detta är rikstäckande rea.

cptCalavera

Jag gick tillbaka till Åhlens Örebro precis lagom till att de ställde ut en helt nyöppnad låda minifigurer :) Blev femton stycken. Med mina första fyra så har jag nu 11/16. Ingen Spooky Girl dock :/

Fick även en Trollkarl med en deformerad mantelöverdel. Ena spetsen var kapad så kragen blev sned. Såg inte helt tokigt ut :)
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

Surf Green

På Leklust i Helsingborg har de för 799:- Bra pris kan jag tycka.
De hade även för 599:- men jag köpte nog den sista! :)

darthmortar

Rusta tycks ha legoveckor på gång.

för 199kr
för 299kr

Legospel för 49kr st
Bla Minitaurus, pirater och Hobbit.

Allt var inte uppackat. Tycks komma i bruna omärkta kartonger (som det inte står Lego på)
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

o0ger

Citat från: darthmortar skrivet 20 oktober 2014 kl. 18:16
Rusta tycks ha legoveckor på gång.

för 199kr
för 299kr

Legospel för 49kr st
Bla Minitaurus, pirater och Hobbit.

Allt var inte uppackat. Tycks komma i bruna omärkta kartonger (som det inte står Lego på)

Det här måste vi hålla lite koll på. Förra året dök ju ett holiday-set upp till riktigt bra pris på Rusta.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Anders67

Citat från: darthmortar skrivet 20 oktober 2014 kl. 18:16
Rusta tycks ha legoveckor på gång.

för 199kr
för 299kr

Legospel för 49kr st
Bla Minitaurus, pirater och Hobbit.

Allt var inte uppackat. Tycks komma i bruna omärkta kartonger (som det inte står Lego på)

Och halva priset några veckor efter jul!

Risgrynsgrot

Rusta är riktigt spännande, känns som att de kan få in nästan vilka set som helst från de senaste 3-4 åren..

Man kan ju hoppas att de får in något annat winter village-set för, vad var det förra året, 399?  ;D

Memmla

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 20 oktober 2014 kl. 19:23
Rusta är riktigt spännande, känns som att de kan få in nästan vilka set som helst från de senaste 3-4 åren..

Man kan ju hoppas att de får in något annat winter village-set för, vad var det förra året, 399?  ;D

Tror jag till och med betalade bara 249 kr (blev överraskad i butiken) för Winter village bakery förra året.

x_inteduplo_x

Citat från: darthmortar skrivet 20 oktober 2014 kl. 18:16
Rusta tycks ha legoveckor på gång.

för 199kr
för 299kr

Legospel för 49kr st
Bla Minitaurus, pirater och Hobbit.

Allt var inte uppackat. Tycks komma i bruna omärkta kartonger (som det inte står Lego på)
Gäller det alla varuhus? Har du någon mer info om erbjudandet?

darthmortar

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 20 oktober 2014 kl. 22:06
Citat från: darthmortar skrivet 20 oktober 2014 kl. 18:16
Rusta tycks ha legoveckor på gång.

för 199kr
för 299kr

Legospel för 49kr st
Bla Minitaurus, pirater och Hobbit.

Allt var inte uppackat. Tycks komma i bruna omärkta kartonger (som det inte står Lego på)
Gäller det alla varuhus? Har du någon mer info om erbjudandet?

Detta var när jag stannade till vid Rusta i Gislaved. Fanns tomma omärkta hyllplatser.När är det de byter reklambladsperiod, torsdag? Det är ju iaf samma legospel som Rusta hade både i våras och vintras. Man undrar var de får tag på't.
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Pekblom

Citat från: darthmortar skrivet 20 oktober 2014 kl. 23:04
Detta var när jag stannade till vid Rusta i Gislaved. Fanns tomma omärkta hyllplatser.När är det de byter reklambladsperiod, torsdag? Det är ju iaf samma legospel som Rusta hade både i våras och vintras. Man undrar var de får tag på't.
Spot market?

Skafte

De fanns på hyllan på Rusta i Visby idag. Samma som ovan, inget pris på Hobbit-spelet.

x_inteduplo_x

Citat från: darthmortar skrivet 20 oktober 2014 kl. 18:16
Rusta tycks ha legoveckor på gång.

för 199kr
Jag åkte till Rusta i Brommablocks och där kostade 9448 299kr vilket jag tyckte var lite dyrt, så köpte inte.
Men om någon kan verifiera priset 199kr på en Rusta i Sthlms-området så meddela gärna det.

BeardedNerd

Rusta i Östersund har inte leksaker :(

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.