Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

bjomark77

Steam säljer vissa Legospel för €4.99.

MartinAberg

Citat från: bjomark77 skrivet 17 april 2014 kl. 00:35
Steam säljer vissa Legospel för €4.99.
Intressant, vet du hur öänge?

bjomark77

Citat från: MartinAberg skrivet 17 april 2014 kl. 05:22
Citat från: bjomark77 skrivet 17 april 2014 kl. 00:35
Steam säljer vissa Legospel för €4.99.
Intressant, vet du hur öänge?

På förstasidan står det att priserna gäller till fredag kl 01:00, men inne på spelens sida står det nu att priset gäller i ca 26 timmar till. så det är lite lurigt.

Bulken

Läste något om detta längre bak i tråden, men idag köpte jag en för 249 SEK till barnen på Coop Forum Ingelst (Norrköping).

x_inteduplo_x

Citat från: Bulken skrivet 17 april 2014 kl. 21:16
Läste något om detta längre bak i tråden, men idag köpte jag en för 249 SEK till barnen på Coop Forum Ingelst (Norrköping).
Gäller det på alla coop?

MartinAberg

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 21 april 2014 kl. 12:14
Citat från: Bulken skrivet 17 april 2014 kl. 21:16
Läste något om detta längre bak i tråden, men idag köpte jag en för 249 SEK till barnen på Coop Forum Ingelst (Norrköping).
Gäller det på alla coop?
Är det Heavy-Duty Helicopter vi pratar om?
Blev något knas i länkningen från x_intedublo_x

x_inteduplo_x

Citat från: MartinAberg skrivet 21 april 2014 kl. 13:28
Citat från: x_inteduplo_x skrivet 21 april 2014 kl. 12:14
Citat från: Bulken skrivet 17 april 2014 kl. 21:16
Läste något om detta längre bak i tråden, men idag köpte jag en för 249 SEK till barnen på Coop Forum Ingelst (Norrköping).
Gäller det på alla coop?
Är det Heavy-Duty Helicopter vi pratar om?
Blev något knas i länkningen från x_intedublo_x
Nej alltså det är ju Bulken som länkade fel men förutsätter att det gäller 4439. Någon som vet?

MartinAberg

#2602
Citat från: x_inteduplo_x skrivet 21 april 2014 kl. 13:38
Citat från: MartinAberg skrivet 21 april 2014 kl. 13:28
Citat från: x_inteduplo_x skrivet 21 april 2014 kl. 12:14
Citat från: Bulken skrivet 17 april 2014 kl. 21:16
Läste något om detta längre bak i tråden, men idag köpte jag en för 249 SEK till barnen på Coop Forum Ingelst (Norrköping).
Gäller det på alla coop?
Är det Heavy-Duty Helicopter vi pratar om?
Blev något knas i länkningen från x_intedublo_x
Nej alltså det är ju Bulken som länkade fel men förutsätter att det gäller 4439. Någon som vet?
ÄR det City Super Pack 4 in 1 som säls för 249:- då?

EDIT: Såg att det var användaren Bulken som länkat, trodde att Bulken var typ ett nick för BL eller så :P

el Samu

#2603
Hej,

Ny på forumet. Jag gick med för att bekräfta att det är det handlar om. Köpte den på Coop Forum i Skövde för ett par veckor sedan. Mycket lego för pengarna.



/Samuel

ByggareDan

Såg att BR leksaker hade sin egen minifig för 15kr iallafall Uppsala city butiken

/ByggareDan


Roger Brickjet

Citat från: ByggareDan skrivet 22 april 2014 kl. 18:29
Såg att BR leksaker hade sin egen minifig för 15kr iallafall Uppsala city butiken

/ByggareDan

Även i Stockholm på Drottninggatan men i Gallerian var det fortfarande 25 när jag var där.

x_inteduplo_x

Citat från: el Samu skrivet 22 april 2014 kl. 16:02
Hej,

Ny på forumet. Jag gick med för att bekräfta att det är det handlar om. Köpte den på Coop Forum i Skövde för ett par veckor sedan. Mycket lego för pengarna.



/Samuel
Coop har bekräftat via mail att den ingår i deras standardutbud men de kunde inte se lagerstatus på enskilda butiker. På Coop Forum Johannelund finns den inte, var där och kollade igår. Någon som vet om den finns på övriga Coop Forum i Stockholmsområdet? Det finns Coop Forum vid Bromma-blocks, i Täby, I Helenelund samt i Kungsängen och möjligtvis på något ytterligare ställe.

x_inteduplo_x

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 23 april 2014 kl. 09:13
Citat från: el Samu skrivet 22 april 2014 kl. 16:02
Hej,

Ny på forumet. Jag gick med för att bekräfta att det är det handlar om. Köpte den på Coop Forum i Skövde för ett par veckor sedan. Mycket lego för pengarna.



/Samuel
Coop har bekräftat via mail att den ingår i deras standardutbud men de kunde inte se lagerstatus på enskilda butiker. På Coop Forum Johannelund finns den inte, var där och kollade igår. Någon som vet om den finns på övriga Coop Forum i Stockholmsområdet? Det finns Coop Forum vid Bromma-blocks, i Täby, I Helenelund samt i Kungsängen och möjligtvis på något ytterligare ställe.
Den finns inte på Coop Forum i Bromma Blocks heller, ringde till butiken & frågade.

Någon som har lust att kolla resterande Coop Forum i Sthlms-området?

Magnus den store

Citat från: ByggareDan skrivet 22 april 2014 kl. 18:29
Såg att BR leksaker hade sin egen minifig för 15kr iallafall Uppsala city butiken

/ByggareDan

Oj, finns den kvar? Här har en annan betalat förhållandevis hutlösa priser för att bygga upp en armé (egentligen en grupp/tropp).
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Skafte

Det fanns ett tjugotal på BR Drottninggatan i Stockholm igår.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.