Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

It's back!

Lekmer rear LEGO Super Heroes, Quinjet-strid igen. De vill verkligen bli av med den. Kostar 500kr idag.

Så om du söker efter varan på CDON, och lägger lekmer-varan i din kundkorg så kan du köpa den för 449 kr inkl. frakt om du anger koden XMAS2013.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

MartinAberg

Citat från: o0ger skrivet 29 november 2013 kl. 09:31
It's back!

Lekmer rear LEGO Super Heroes, Quinjet-strid igen. De vill verkligen bli av med den. Kostar 500kr idag.

Så om du söker efter varan på CDON, och lägger lekmer-varan i din kundkorg så kan du köpa den för 449 kr inkl. frakt om du anger koden XMAS2013.
Trevligt :)
Den kan man ju aldrig få för många utav :)

Risgrynsgrot

Citat från: o0ger skrivet 29 november 2013 kl. 09:31
It's back!

Lekmer rear LEGO Super Heroes, Quinjet-strid igen. De vill verkligen bli av med den. Kostar 500kr idag.

Så om du söker efter varan på CDON, och lägger lekmer-varan i din kundkorg så kan du köpa den för 449 kr inkl. frakt om du anger koden XMAS2013.
Alternativt så köper du något till (t ex Fotball Manager 2012) för 9 kr och använder sedan koden 2013XMAS, vilket ger 100 kr rabatt på köp över 500, då får du den för 408 kr.  8)

o0ger

#2118
 8) indeed

(eller så köper man singeln "Gråta som en karl" av Peter le Marc för 5 kr, så får du Quinjet för 404 kr :D)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Limpfittz

#2119
Då var det dags för lite Svarta Fredagen shopping!
Listar upp det bästa jag kan hitta idag här nedan, så kan vi alla ta del av det! :)


www.cdon.com  Rabbatkod "XMAS2013" & "2013XMAS" (100kr rabatt vid köp över 500kr tom 2013-12-19) + LEGO rea! (Tips! Friends Adventskalender kostar endast 75:- med rabattkod!)
www.toyme.se  50% på alla LEGO adventskalendrar (t.o.m. sista november/så långt lagret räcker)
www.shop.lego.com/en-SE  LEGO rea, fri frakt, 10% avdrag i kassan
http://www.lekexperten.se/lego/lego-city/lego-city-sopbil-4432.html Rabbat på
http://lekmer.se/search/?q=lego Spara in mycket pengar på stora set te.x
BR leksaker  25% på allt LEGO

Tack
BrightMinds
Eigenbrötler
beguiristain
o0ger
-Time you enjoy wasting is not wasted time-
Instagram: instagram.com/kattstrumpa
Flickr: flic.kr/ps/2Gp9Ck
Reddit: reddit.com/user/Kattstrumpa/submitted/

BrightMinds

Citat från: Limpfittz skrivet 29 november 2013 kl. 10:21
Då var det dags för lite Svarta Fredagen shopping!

Läste att CDON och Lek Mer hade lite schyssta deals? Har jag missat något mer än att rabbatkoden "XMAS2013" och "2013XMAS" finns tillgängliga på CDON? vilken av koderna gör vad egentligen=?

100kr rabatt vid köp över 500kr 2013XMAS (tom 2013-12-19)

Det blev både och för 2138kr  :)

Limpfittz

Citat från: BrightMinds skrivet 29 november 2013 kl. 10:27
Citat från: Limpfittz skrivet 29 november 2013 kl. 10:21
Då var det dags för lite Svarta Fredagen shopping!

Läste att CDON och Lek Mer hade lite schyssta deals? Har jag missat något mer än att rabbatkoden "XMAS2013" och "2013XMAS" finns tillgängliga på CDON? vilken av koderna gör vad egentligen=?

100kr rabatt vid köp över 500kr 2013XMAS (tom 2013-12-19)

Det blev både och för 2138kr  :)

Var hittade du ?
-Time you enjoy wasting is not wasted time-
Instagram: instagram.com/kattstrumpa
Flickr: flic.kr/ps/2Gp9Ck
Reddit: reddit.com/user/Kattstrumpa/submitted/

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!





mssm

Citat från: o0ger skrivet 29 november 2013 kl. 08:38
BR leksaker har 25% rabatt på allt lego idag. Vet inte om det finns nåt prisvärt. Det verkar som att de har höjt priset på allt. Tex Town Hall kostar 1999 och Pet Shop kostar 1899. :(

Jodå, absolut finns det det. Rabatten gäller även på medlemsrabatter. 60031 hamnar på 299:25 vilket är gångbart trots deras tabbe tidigare.

Tyvärr lider sidan av överbelastning. Jag har försökt gå vidare med ett köp sedan två timmar tillbaks.

Limpfittz

Citat från: mssm skrivet 29 november 2013 kl. 13:27
Citat från: o0ger skrivet 29 november 2013 kl. 08:38
BR leksaker har 25% rabatt på allt lego idag. Vet inte om det finns nåt prisvärt. Det verkar som att de har höjt priset på allt. Tex Town Hall kostar 1999 och Pet Shop kostar 1899. :(

Jodå, absolut finns det det. Rabatten gäller även på medlemsrabatter. 60031 hamnar på 299:25 vilket är gångbart trots deras tabbe tidigare.

Tyvärr lider sidan av överbelastning. Jag har försökt gå vidare med ett köp sedan två timmar tillbaks.

intressant, sitter också i kö på BR, pinsamt att dem inte kan hantera trafiken.
Vad hittade du mer för schyssta deals till bra priser?  :)
-Time you enjoy wasting is not wasted time-
Instagram: instagram.com/kattstrumpa
Flickr: flic.kr/ps/2Gp9Ck
Reddit: reddit.com/user/Kattstrumpa/submitted/

mssm

#2129
Citat från: Limpfittz skrivet 29 november 2013 kl. 13:34
Citat från: mssm skrivet 29 november 2013 kl. 13:27
Citat från: o0ger skrivet 29 november 2013 kl. 08:38
BR leksaker har 25% rabatt på allt lego idag. Vet inte om det finns nåt prisvärt. Det verkar som att de har höjt priset på allt. Tex Town Hall kostar 1999 och Pet Shop kostar 1899. :(

Jodå, absolut finns det det. Rabatten gäller även på medlemsrabatter. 60031 hamnar på 299:25 vilket är gångbart trots deras tabbe tidigare.

Tyvärr lider sidan av överbelastning. Jag har försökt gå vidare med ett köp sedan två timmar tillbaks.

intressant, sitter också i kö på BR, pinsamt att dem inte kan hantera trafiken.
Vad hittade du mer för schyssta deals till bra priser?  :)


Jag har tagit mig förbi kön, det var tio minuters kö för två timmar sen men det går inte att slutföra ett köp. Antingen laddar bara checkouten eller så pendlar den mellan unavailable.

Det blev 60031 och 3061 i varukorgen. De två med medlemsrabatt. Totalt 486 riksdaler. Provade en annan enhet nu och visar 22 minuters kö..

Men inom sin tid så ger det väl med sig när folk ledsnar. Samma sak när 41999 släpptes på S@H. Väntans tider...

Edit. 41015 har varit slutsåld sedan imorse. Synd det, annars hade den varit ett givet köp också...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.