Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

robinnilsson403

Citat från: Vibora skrivet 19 maj 2015 kl. 10:13
Fall Scene polybag och Christmas Train polybag finns enligt uppgift för 40 kr/st på dollar store i Mantorp.

Finns fortfarande ca 40-50 st på dollar store i Karlskoga.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

BeardedNerd

#3976
Jag hittade Rescue Reinforcements till halva priset på TRU i Göteborg. De har också ett par Sopwith Camel om någon fortfarande söker efter den (ordinarie pris).

Kan också påpeka att både TRU och BR har fått in nya Ninjago, och BR Nordstan hade även fått in nya Minecraft. Fast setet jag var sugen på var ofantligt dyrt (749 kr för ökenfortet), så jag avvaktar nog.

Tragon

BR i Kristianstad har ett flertal "Movie" askar till rea. 25 till 50 %. Stora som små set. Bland annat för ca 550 kr.

Kwagge

Är man i Danmark från imorgon o fram till fredag nästa vecka så kan man passa på att gå på Bilka. Deras årliga rea är då. I år är den på 35%.

Imorgon lördag har de öppet 6-24...

Kvarnbacka

Citat från: Kwagge skrivet 31 juli 2015 kl. 12:37
Är man i Danmark från imorgon o fram till fredag nästa vecka så kan man passa på att gå på Bilka. Deras årliga rea är då. I år är den på 35%.

Imorgon lördag har de öppet 6-24...

Tack för tipset, det stämmer perfekt överens med min kommande danmarksvistelse  :D

MartinAberg

ToysrUs på Backaplan (Göteborg) säljer sina Bricktober-set från 2014 för 64,95:- ( 50% )
Brandstation, teater och stadshus fanns i ungefär 5 set per typ.

För min del blev det bara ett stadshus

shiftaltcmd

Citat från: MartinAberg skrivet 01 augusti 2015 kl. 13:33
ToysrUs på Backaplan (Göteborg) säljer sina Bricktober-set från 2014 för 64,95:- ( 50% )
Brandstation, teater och stadshus fanns i ungefär 5 set per typ.

För min del blev det bara ett stadshus

Någon som ska förbi och kan tänka sig att köpa ut/langa?

Tunguska

Åhléns i Växjö hade 40% på följande set:

AAT -
Imperial Troop Transport -
Geonosis Troopers -
Toy & Grocery Shop -
Helicopter Pursuit -
Swamp Police Starter Set -
Vet Clinic -
Heartlake Skate Park -
Stephanie's Pizzeria -
Aira's Creative Workshop -
Mina LEGO-byggen på flickr.

BeardedNerd

Citat från: MartinAberg skrivet 01 augusti 2015 kl. 13:33
ToysrUs på Backaplan (Göteborg) säljer sina Bricktober-set från 2014 för 64,95:- ( 50% )
Brandstation, teater och stadshus fanns i ungefär 5 set per typ.

För min del blev det bara ett stadshus

WTF? Jag var där i tisdags och frågade specifikt efter dem och då hade de inga alls :/


MartinAberg

Citat från: BeardedNerd skrivet 01 augusti 2015 kl. 16:56
Citat från: MartinAberg skrivet 01 augusti 2015 kl. 13:33
ToysrUs på Backaplan (Göteborg) säljer sina Bricktober-set från 2014 för 64,95:- ( 50% )
Brandstation, teater och stadshus fanns i ungefär 5 set per typ.

För min del blev det bara ett stadshus

WTF? Jag var där i tisdags och frågade specifikt efter dem och då hade de inga alls :/
De står precis runt första hörnet när man kommer gåendes mot LEGO-delen.
De första seten på högra sektionen sett från kassan...

BeardedNerd

De måste ha letat fram ett gäng och ställt upp efter att jag frågade då, för jag vet med säkerhet att de inte fanns där då. Oh well, jag hade inget akut behov av dem.

Lordflintstone

Det finns några askar  Deathstartroppers kvar på öb barkaby Stockholm.
149 kr original pris men det kan ju räknas som billigt när det nu har slutat göra dessa.

Topsy Cret

Citat från: BeardedNerd skrivet 28 juli 2015 kl. 14:29
Jag hittade Rescue Reinforcements till halva priset på TRU i Göteborg. De har också ett par Sopwith Camel om någon fortfarande söker efter den (ordinarie pris).

Kan också påpeka att både TRU och BR har fått in nya Ninjago, och BR Nordstan hade även fått in nya Minecraft. Fast setet jag var sugen på var ofantligt dyrt (749 kr för ökenfortet), så jag avvaktar nog.

Finns det någon av er som skulle kunna gå in till TRU och köpa en sådan Sopwith åt mig? Bor tyvärr i Malmö och tänker inte åka upp till Göteborg i några månader.

Willson

Citat från: Topsy Cret skrivet 05 augusti 2015 kl. 22:11
Citat från: BeardedNerd skrivet 28 juli 2015 kl. 14:29
Jag hittade Rescue Reinforcements till halva priset på TRU i Göteborg. De har också ett par Sopwith Camel om någon fortfarande söker efter den (ordinarie pris).

Kan också påpeka att både TRU och BR har fått in nya Ninjago, och BR Nordstan hade även fått in nya Minecraft. Fast setet jag var sugen på var ofantligt dyrt (749 kr för ökenfortet), så jag avvaktar nog.

Finns det någon av er som skulle kunna gå in till TRU och köpa en sådan Sopwith åt mig? Bor tyvärr i Malmö och tänker inte åka upp till Göteborg i några månader.

Bor i Gbg och ska till Malmö om några veckor.....
Ska kolla innan jag åker ner om de finns kvar så kan jag fixa detta åt dig.

swedish_kitsune

Ett nästan komplett för ynka 75 Euro. Finns i Tyskland, brukar aldrig vara mer frakt än ca 20 Euro.
http://www.ebay.co.uk/itm/Lego-Eisenbahn-7735-/151769774215?_trksid=p2054897.l4275

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.