Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Fredrik Sörbom

Citat från: eliasf skrivet 11 april 2014 kl. 10:10
Toys'r'us har 25% rabatt på alla Spider-Man och Star Wars produkter mellan den 11 april och den 16 april

Dock inte på Lego - jag frågade om detta i Uppsala-butiken igår.
Däremot trodde de att det skulle vara nån Lego- giveaway när Darth Vader kommer på besök till butiken.

eliasf

Citat från: Fredrik Sörbom skrivet 11 april 2014 kl. 10:53
Citat från: eliasf skrivet 11 april 2014 kl. 10:10
Toys'r'us har 25% rabatt på alla Spider-Man och Star Wars produkter mellan den 11 april och den 16 april

Dock inte på Lego - jag frågade om detta i Uppsala-butiken igår.
Däremot trodde de att det skulle vara nån Lego- giveaway när Darth Vader kommer på besök till butiken.

Jaha, konstigt för på deras hemsida verkar det som du får det även på Lego. Kollade precis.

Skafte

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 11 april 2014 kl. 10:03
ICA Maxi Lindhagen har ett erbjudande om att ta 3 betala för 2 gällande allt lego i prisintervallet 24,90- 59,90 kr. Dom har både minifigs & polybags.

Tack för tipset, det gällde i Visby också. Tre Legolassar till mig!

Fredrik Sörbom

Citat från: eliasf skrivet 11 april 2014 kl. 11:27
Jaha, konstigt för på deras hemsida verkar det som du får det även på Lego. Kollade precis.
Märkligt. Jag ser inget om lego-rabatt när jag kikar på deras hemisda: http://www.toysrus.se/
Var ser du det? :-)

malmen

Citat från: Fredrik Sörbom skrivet 11 april 2014 kl. 12:43
Citat från: eliasf skrivet 11 april 2014 kl. 11:27
Jaha, konstigt för på deras hemsida verkar det som du får det även på Lego. Kollade precis.
Märkligt. Jag ser inget om lego-rabatt när jag kikar på deras hemisda: http://www.toysrus.se/
Var ser du det? :-)
Står ju inte heller att det inte gäller LEGO :P

eliasf

Citat från: Fredrik Sörbom skrivet 11 april 2014 kl. 12:43
Citat från: eliasf skrivet 11 april 2014 kl. 11:27
Jaha, konstigt för på deras hemsida verkar det som du får det även på Lego. Kollade precis.
Märkligt. Jag ser inget om lego-rabatt när jag kikar på deras hemisda: http://www.toysrus.se/
Var ser du det? :-)

Testa att lägga till ett set i varukorgen så drar dom rabatten på det. :)

Fredrik Sörbom

Citat från: Fredrik Sörbom skrivet 11 april 2014 kl. 12:43
Citat från: eliasf skrivet 11 april 2014 kl. 11:27
Jaha, konstigt för på deras hemsida verkar det som du får det även på Lego. Kollade precis.
Märkligt. Jag ser inget om lego-rabatt när jag kikar på deras hemisda: http://www.toysrus.se/
Var ser du det? :-)
Svängde förbi tidigare i eftermiddag och provhandlade lite StarWars-Lego (en för 427 kr som ren konsumentupplysning i allmänhetens tjänst förstås!) på TRU - det drogs 25%! Det stod en UCS B-wing Starfighter på hyllan och bara tiggde om att bli köpt med 500 spänn rabatt, men men...

ByggareDan

Såg på Webhallens hemsida att dom hade Garmatrons rödsvarta fordon på jippopris 249:-  "leksaksaffärspris" är ju närmare 500 kr

/ByggareDan

Eigenbrötler

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Huvudfoting

Citat från: swestar skrivet 06 april 2014 kl. 14:59
Barnens Land (Östersund): Jabba's Sail Barge 650kr

Denna är jag sugen på, någon som har vägarna förbi får gärna grabba en.

cptCalavera

Ica maxi i örebro har ta 3 betala för två på allt lego från 25-59 kr. Polybagaen för 35 blir ju riktigt bra pris då. Men det var nästan slut på dom. Jag klämde fram tre minifigs. Var på jakt efter abraham lincoln och lyckades hitta två sådana :)
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

Vibora

Citat från: Skafte skrivet 11 april 2014 kl. 12:04
Citat från: x_inteduplo_x skrivet 11 april 2014 kl. 10:03
ICA Maxi Lindhagen har ett erbjudande om att ta 3 betala för 2 gällande allt lego i prisintervallet 24,90- 59,90 kr. Dom har både minifigs & polybags.

Tack för tipset, det gällde i Visby också. Tre Legolassar till mig!
Även i Linköping.

MartinAberg

Citat från: Vibora skrivet 12 april 2014 kl. 17:14
Citat från: Skafte skrivet 11 april 2014 kl. 12:04
Citat från: x_inteduplo_x skrivet 11 april 2014 kl. 10:03
ICA Maxi Lindhagen har ett erbjudande om att ta 3 betala för 2 gällande allt lego i prisintervallet 24,90- 59,90 kr. Dom har både minifigs & polybags.

Tack för tipset, det gällde i Visby också. Tre Legolassar till mig!
Även i Linköping.
Likadant på Maxi421 (Sisjön, GBG)

jogy

Fick 30247 ARC-170 starfighter av Darth Vader på toysrus i örebro igår.

ponta_ed

I Tanum har en butik med allt möjligt öppnat, Happy Price, de har även en del Lego och det är lite bättre priser än på många andra ställen. Några exempel:
619kr
619kr
89,90kr
549kr
569kr
1098kr
599kr
Finns säkert till liknade priser på fler ställen men då är det nog rea, de priser de hade var ordinarie.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.