Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Botanicum

Startat av Bokeslundsparken, 28 februari 2024 kl. 19:10

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesper_Lundgren

Grattis till ett riktigt snyggt bygge :) 

Bokeslundsparken

Tack så mycket allesammans!
Mycket roligt och jag blir verkligen glad för det!

Dock

Citat från: Bokeslundsparken skrivet 28 februari 2024 kl. 19:10Botaniska sällskapet fick en mångmiljondonation och skaffade ett nytt ställe!

B1.jpg

B6.jpg



Wow! Vad glad jag blev av att se detta fantastiska bygge!

Trädet nere till vänster samt det i sand green på högra sidan - de är magnifika!

Bokeslundsparken

Citat från: Dock skrivet 19 mars 2024 kl. 11:00Wow! Vad glad jag blev av att se detta fantastiska bygge!

Trädet nere till vänster samt det i sand green på högra sidan - de är magnifika!
Tackar!
Jag har återanvänt några träd från tidigare byggen bla det till vänster men det i sand green är nytt. Tekniken är liknande, snottade plates på alla sidor längs med stammen för stabilitet och många ball joints.

Jonsson

Helt magiskt fint, känns som att det bygget kan man aldrig se sig mätt på!

Daylight

Mäktigt att se detta i verkligheten. mycket snyggt

Bokeslundsparken

Citat från: Jonsson skrivet 22 april 2024 kl. 22:39Helt magiskt fint, känns som att det bygget kan man aldrig se sig mätt på!
Tack så mycket! Målet var ju att inte ha så många lediga pluppar när det var klart!
Citat från: Daylight skrivet 23 april 2024 kl. 10:05Mäktigt att se detta i verkligheten. mycket snyggt
Tack så mycket! Kul att få visa upp det!

swemixon

Bilderna i denna tråd ger inte bygget rättvisa. Ett helt makalöst stort projekt med hundratals detaljer och byggtekniker att försöka upptäcka.

Helt magnifikt byggt Martin!

Bokeslundsparken

Citat från: swemixon skrivet 25 april 2024 kl. 11:55Bilderna i denna tråd ger inte bygget rättvisa. Ett helt makalöst stort projekt med hundratals detaljer och byggtekniker att försöka upptäcka.

Helt magnifikt byggt Martin!
Stort tack! Nästan så jag rodnar!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.