Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Daylight

Hejsan svejsan! Första gången jag faktiskt postar nåt här som jag byggt. Tänkte det var dax att visa min nya lagerlokal som jag byggt till staden. Blev precis klar idag då sista bitarna kom på plats. Kommer vara placerad i hamnområdet.
Med vänlig hälsning, Jonas ( Daylight bricks)

Bokeslundsparken

Citat från: Daylight skrivet 07 april 2021 kl. 15:33
Hejsan svejsan! Första gången jag faktiskt postar nåt här som jag byggt. Tänkte det var dax att visa min nya lagerlokal som jag byggt till staden. Blev precis klar idag då sista bitarna kom på plats. Kommer vara placerad i hamnområdet.
Med vänlig hälsning, Jonas ( Daylight bricks)

Snyggt!

Emma

Citat från: Daylight skrivet 07 april 2021 kl. 15:33
Hejsan svejsan! Första gången jag faktiskt postar nåt här som jag byggt. Tänkte det var dax att visa min nya lagerlokal som jag byggt till staden. Blev precis klar idag då sista bitarna kom på plats. Kommer vara placerad i hamnområdet.
Med vänlig hälsning, Jonas ( Daylight bricks)

Snyggt! Gillar att det är liv och rörelse. Det ser riktigt bra ut med att bryta av taket med tackor, smart!

Daylight

#3978
Citat från: Emma skrivet 11 april 2021 kl. 14:03
Citat från: Daylight skrivet 07 april 2021 kl. 15:33
Hejsan svejsan! Första gången jag faktiskt postar nåt här som jag byggt. Tänkte det var dax att visa min nya lagerlokal som jag byggt till staden. Blev precis klar idag då sista bitarna kom på plats. Kommer vara placerad i hamnområdet.
Med vänlig hälsning, Jonas ( Daylight bricks)

Snyggt! Gillar att det är liv och rörelse. Det ser riktigt bra ut med att bryta av taket med tackor, smart!
Tack. tyckte själv det blev bra med dessa tackor. skulle varit några fler men hade bara dessa hemma.


CopMike

Citat från: Daylight skrivet 07 april 2021 kl. 15:33
Hejsan svejsan! Första gången jag faktiskt postar nåt här som jag byggt. Tänkte det var dax att visa min nya lagerlokal som jag byggt till staden. Blev precis klar idag då sista bitarna kom på plats. Kommer vara placerad i hamnområdet.
Med vänlig hälsning, Jonas ( Daylight bricks)
Snyggt bygge :)! Ett hamnområde har nog mycket potential för en fin miljö också! Det verkar vara lite old-school över arbetet - mycket brev verkar dom skicka och ta emot ;D! Ett brev betyder så mycket var väl Postens slogan förut!

Odidoma

Snyggt!
Kommer det bilder på staden eller har jag missat att du redan postat?

janhansson

Jag har fått klart lite mer av staden i idébok 6000. Det är inte helt trivialt att få ihop själva layouten eftersom den som gjorde idéboken har ändrat mellan bilderna. Det fattas fortfarande ett hus bredvid korsvirkeshuset, men det är bara över halvan av det som visas i boken, så jag får se när jag ger mig på det. Sedan fattas en massa fordon och smågrejer.

Sebastian88

Gjorde en klassisk logga av gamla, smutsiga och smått trasiga bitar som bara låg och skräpade
Instagram: brixbybastian

Emma

Citat från: Wilhelmbrick skrivet 19 april 2021 kl. 00:06
Gjorde en klassisk logga av gamla, smutsiga och smått trasiga bitar som bara låg och skräpade

Kul!

Daylight

Citat från: Odidoma skrivet 13 april 2021 kl. 12:49
Snyggt!
Kommer det bilder på staden eller har jag missat att du redan postat?

Har ej postat några bilder på det. har endast lagt ut på insta och min youtube

o0ger

Jag fortsätter att skjuta upp mina stora byggen på framtiden och har istället ägnat de senaste två veckorna åt att bygga en speeder till LEGO Speeder Bike Contest. Hoppas jag blir nöjd snart så jag hinner fota innan deadline.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Emma

Citat från: janhansson skrivet 15 april 2021 kl. 22:06
Jag har fått klart lite mer av staden i idébok 6000. Det är inte helt trivialt att få ihop själva layouten eftersom den som gjorde idéboken har ändrat mellan bilderna. Det fattas fortfarande ett hus bredvid korsvirkeshuset, men det är bara över halvan av det som visas i boken, så jag får se när jag ger mig på det. Sedan fattas en massa fordon och smågrejer.


Verkligen retro-känsla!

swestar

Klossa ihop en Classic Space Speeder Bike igår, så idag/kväll ska jag försöka få ihop en bas till den. :-)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

andreaseldh

Lite Off Topic: Vad kunde du inte hitta för LEGO idag?

Min favoritfigur i Star Trek är Voyagers akutläkarhologram, och här är hans portabla emitter!

CopMike

Citat från: andreaseldh skrivet 24 april 2021 kl. 21:02
Lite Off Topic: Vad kunde du inte hitta för LEGO idag?

Min favoritfigur i Star Trek är Voyagers akutläkarhologram, och här är hans portabla emitter!
Du och min kamrat Stefan från Tyskland och Eurobricks har samma favorit :D!
Holodoc
PS Han är läkare i verkliga livet också ;)! DS

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.