Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

?

swestar

Citat från: swestar skrivet 17 januari 2016 kl. 02:40
WIP   :)
Tribute to Jon Hall  :)
Motor,cockpit och allmän stabiliseringsbygge har jag jobbat på. Lite justering av färgkombinationen har också hunnits med.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Odidoma

Har suttit och försökt byggt en bra miljö till mina supercyborgcoolafigs, ska kupera marken (tack Sockerbit) och strössla med lita småsaker, men tar gärna emot tips. Lite osäker på vart jag är på väg med det här bygget. Är lite osäker på om jag ska behålla färgen på löven eller byta.

ByggareDan

Byggde 2 våningar till, till mina höghus.
Färg 22 blev transclear och nr23 blev Magenta,
Har nu 4 kompletta baser (3på moduverse) och 16 fullt kompletta våningar och 3 våningar som saknar lite smådelar.

/ByggareDan

Majkel

Odidoma; jag tror bygget skulle vinna på om bladen är i en annan färg, nu blir det mycket i samma nyans. Kul med huset som har sjunkit men borde det inte synas spår av anledningen till att det sjunkit även runtikring huset? Eller att marken har påverkats på fler sett? 

swestar

Citat från: swestar skrivet 17 januari 2016 kl. 02:40
WIP   
Börjar närma sig... Nöjd med stabiliteten, håller för en swoosh. Försökt mixtrat till ett landningsställ till den, men är ej nöjd än så länge.
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Jesperrydhog

Dom nu varande Vagnhallen i Lego City 2016.

mechamike

Byggde klart den här som Ras74 och jag reverse byggde /modifierade/ stabiliserade till största delen igår..






?

o0ger

Citat från: mechamike skrivet 21 januari 2016 kl. 21:26
Byggde klart den här som Ras74 och jag reverse byggde /modifierade/ stabiliserade till största delen igår..
Fett snygg
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

mechamike

Blev sugen på att göra en Trolljägaren edition! :D (Se den)
?

Sockerbit

Riktigt snygg! Trolljägarna - det skulle kunna bli ett bra CB!

mechamike

Citat från: Sockerbit skrivet 21 januari 2016 kl. 23:19
Riktigt snygg! Trolljägarna - det skulle kunna bli ett bra CB!

Haha.. kanske det , men det blir nog en Moc av trolljägarna , har en massa bitar som skulle vara kul att få använda till ett stort troll , Jurassic park stickers med rivmärken och så kan jag bygga en uv-ljus ramp  (en riktig om det kniper med UV lysdioder)
?

Majkel

Citat från: mechamike skrivet 21 januari 2016 kl. 23:34
Citat från: Sockerbit skrivet 21 januari 2016 kl. 23:19
Riktigt snygg! Trolljägarna - det skulle kunna bli ett bra CB!

Haha.. kanske det , men det blir nog en Moc av trolljägarna , har en massa bitar som skulle vara kul att få använda till ett stort troll , Jurassic park stickers med rivmärken och så kan jag bygga en uv-ljus ramp  (en riktig om det kniper med UV lysdioder)

Var det inte du som UV-ljussäkrade ditt legorum för inte så länge sedan?  ;)

mechamike

Citat från: Majkel skrivet 22 januari 2016 kl. 00:20
Citat från: mechamike skrivet 21 januari 2016 kl. 23:34
Citat från: Sockerbit skrivet 21 januari 2016 kl. 23:19
Riktigt snygg! Trolljägarna - det skulle kunna bli ett bra CB!

Haha.. kanske det , men det blir nog en Moc av trolljägarna , har en massa bitar som skulle vara kul att få använda till ett stort troll , Jurassic park stickers med rivmärken och så kan jag bygga en uv-ljus ramp  (en riktig om det kniper med UV lysdioder)

Var det inte du som UV-ljussäkrade ditt legorum för inte så länge sedan?  ;)

haha jo. men nu har jag både uv ramp i taket och uv dioder,,dock tänds dessa korta stunder för att testa mitt UV   bygge endast
?

Joacim


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.