Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Record

Byggde ihop mitt Tower bridge efter sönderfallet i Göteborg, efter några dagars övervägande. :P
Friskt satsat, hälften vunnet..

mechamike

AT-AT fick lite bitar i rätt färg och så byggde jag om vissa delar,  låg ett paket från bjomark77 s bricklinkbutik o väntade :-)
?

Gideon

Byggde ihop ett begagnat King's Castle Siege (Tack AndersI!) innan det blir dags för finfördelning av det.
Ska strax också påbörja demonteringen av min borg som jag visade på eventet.

swestar

Det har blivit lite Font-bygge http://sv.wikipedia.org/wiki/Font (saknas bitar för att göras klart), testbyggen med bla dessa 2856  2855   (se Köp, Sälj o Byt tråden) för kommande moc, plus lite annat :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Mattias

Gjort ett par modifieringar på tung bägaren från garaget med fler skåp, höjbar varningsljus ramp, sänkt hytt, ny bakdel och fler klistermärken plus att jag gjorde någon slags service bil i samma stuk blev riktigt nöjd faktiskt. Nu saknas bara 1tung flak och 2 små bärigare (2013 modellerna) :D

Stigge72

Meeza gungan style!

swestar

Kom några 30554 via cracklink bricklink igår. Slängde ihop en sentinel (från matrix)nu på kvällskvisten :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Gideon

Knåpade lite på ett tävlingsbidrag igår, blir nog lite mer ikväll om man ska hinna klart innan torsdag, sen blir det semester som tyvärr inte innefattar legobyggande :)

swestar

Rivit en och plockat ihop en egen liten radiostyrd någonting. Första gången jag försöker bygga något sådant. Oj oj oj vad mycket man har att lära.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

swestar

Citat från: swestar skrivet 06 november 2012 kl. 23:12
Det har blivit lite Font-bygge http://sv.wikipedia.org/wiki/Font (saknas bitar för att göras klart)
Mixtrade klart bygget nu på kvällen, gick åt 1095st 4073 :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Linus Damberg

Den som äger mycket silver kanske är lycklig.
Den som äger mycket LEGO kanske är lycklig.
Men den som intet äger kan sova lugnt.

Gideon

Byggde klart ett bidrag till hösttävlingen, men hinner inte fota det nu (får bli i slutet på november när jag är hemma i Dalarna igen).

nikerl

#1692
När man surfar runt på nätet hittar man ibland modeller man blir sugen på att bygga. Igår kväll byggde jag och killarna en gammal oljeborrplattform från 1977, 373 Offshore Rig with Fuel Tanker Inget MOC precis men kul ändå. Gamla modeller är bra =)
[DSC_0199 liten][/img]

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

bellis

Ha haft maraton lego dagar med ihop byggandet av Grand Emporium, Fire Brigade och Pet Shop.
Fick två likadana påsar i Pet Shop settet. Första gången de har hänt mig. Det är ju ett tacksamt misstag
att råka ut för. Men jag undrar om det är vanligt?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.