Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

andli

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Wineyard

Har försökt bygga något med 15706 för att undersöka bitens potential, men det spårade ut lite.

Anders67

Citat från: Wineyard skrivet 12 september 2015 kl. 22:27
Har försökt bygga något med 15706 för att undersöka bitens potential, men det spårade ut lite.

snyggt bygge

Majkel


Sockerbit

Snyggt, påminner en hel del om Naturhistoriska Riksmuseet i Stockholm.

Manne

Fick ett par ögonblick över idag o fick ihop ett litet podium till senaste serien..

Med Vänlig Hälsning Manne 

Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

humlan

Med mitt SHIP i mål så har jag börjat på ett projekt som jag haft i bakhuvudet lääänge nu  8)
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

1210bricks

Ny avbyggning av bild på Insta, har inte hunnit med att ta den "skarpa" bilden ännu. Trist att man måste arbeta! Så detta är en exklusiv preview! :)
1210bricks på Instagram

humlan

Når man går från koncept till verklighet blir det nästan så här..

Fortfarande WIP.
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Mr Gonzo


Wineyard

Fortsatte idag lite med mitt barock/rokokoslott

o0ger

Kom på att jag inte har byggt ihop alla mina Mini Modulars. Det var mina söner som ville att vi skulle göra det. Ska försöka få till ett bättre foto senare.

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Peter S

Citat från: Wineyard skrivet 18 september 2015 kl. 15:51
Fortsatte idag lite med mitt barock/rokokoslott

Bättre (och sämre). Man vill ju helst att de fönster som går ner till golvet är öppningsbara och blir fönsterdörrar, kanske en terrass i entresol. Men då blir de övriga fönsterdörrarna obsoleta och så även vissa fönster i marknivå. Form follows Function! Åtmindstone fran till postmodernismen...

pethar02

Byggt torn till mina stridsvagnar (Panther Ausf G)..
Har tagit sjukt lång tid med massor av olika versioner,men blev ikväll klart..
Har gått åt en del bitar..


Godtfred

Börjat på V2.0 av 4-beningen. Nu med knäled och fötter. Hyffsad bra gångstil men en hel del finjustering kvar...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.