Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

jalex

Nu har jag byggt på en klassisk käns bil, och försökte göra den 4 pluppar bred, men inser hur svårt det är att få en bil verklighetstrogen och detaljerad med bara 4 pluppar i bredd! Måste nog gå över till 6 pluppar...
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

mechamike

Ras74 o jag har byggt och greeblat och trimmat min Oasis moc.. alltid roligt att få lite bygghjälp och Afol input..
?

Tie Fighter

Tog och byggde ihop ett par viggar till Norrköpingseventet.

Jesperallen

Viggarna ja, dem hade jag glömt.... Ska se om jag kan få till några med.

janimakaj

Efter en mer eller mindre totaluppgradering är ja nu snart klar med en av lastbilarna till eventet.. :) sen är det en kvar  8)
Unless you try, you will not know if it works! ;)

stej123

Jag håller på med att bygga Hogwarts på 64x96 studs till en monter hos HB Adventure. Är nästan klar med alla torn jag vill ha med, nu återstår det att få ihop allting snyggt... Var just iväg och köpte mig en redbull så inatt blir det NHL premiär och slottsbygge :D

swestar

Efter tentapluggandet så lovade jag mig själv att slappa och bygga lite. Börjat på en steampunk Walker.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

stej123

Nästan klar med Hogwarts, i vart fall exteriört.

swestar

Citat från: swestar skrivet 04 oktober 2013 kl. 17:21
Efter tentapluggandet så lovade jag mig själv att slappa och bygga lite. Börjat på en steampunk Walker.  :)
En liten plattform till steampunk walker blev det idag. Skall ta några kort å ladda upp.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

mechamike

Vigg till Norrköping. . Och färdigställde mitt militära diorama.. yay..
?

Myko

Började på nytt projekt. Kan bli stort, mycket stort.

mechamike

Spännande Myko. Är det ett diorama eller nån farkost? I minifigstorlek?
?

Skafte

Det kanske äntligen är dags för Enterprise?

mechamike

Bra.. mitt USS Sulaco kan behöva något för target practice.. ;)
?

Myko


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.