Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Garden of Peace

Startat av Clarmo, 21 mars 2018 kl. 16:53

Föregående ämne - Nästa ämne

Clarmo

Började föräldraledigheten med att klossa ihop denna lilla kreation. Come have some tea at my Garden of Peace.











fillishave

Härlig början på föräldraledigheten och snyggt klossat!

Classus

Mycket snyggt! Hur är taket konstruerat? Jag tänker på hur det runda "teglet" sitter fast.

o0ger

#3
Mycket fin liten trädgård!

Citat från: Classus skrivet 25 mars 2018 kl. 14:50
Mycket snyggt! Hur är taket konstruerat? Jag tänker på hur det runda "teglet" sitter fast.

Så här:

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Classus

Citat från: o0ger skrivet 25 mars 2018 kl. 15:09
Mycket fin liten trädgård!

Citat från: Classus skrivet 25 mars 2018 kl. 14:50
Mycket snyggt! Hur är taket konstruerat? Jag tänker på hur det runda "teglet" sitter fast.

Så här:



Är bilden i ett forum som jag inte har tillgång till? ( http://www.swebrick.se/index.php?action=dlattach;topic=12699.0;attach=53281;image )

o0ger

Citat från: Classus skrivet 25 mars 2018 kl. 15:38
Är bilden i ett forum som jag inte har tillgång till?

Nej, det var bara jag som hade strulat till det.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Clarmo

Citat från: Classus skrivet 25 mars 2018 kl. 14:50
Mycket snyggt! Hur är taket konstruerat? Jag tänker på hur det runda "teglet" sitter fast.

Tack! Det stämmer så som oOger visade.

AndersI

Citat från: o0ger skrivet 25 mars 2018 kl. 15:09Så här:

Vad är det för renderingsprogram? Highlight-blänket verkar inte korrekt - det ser ut som om de två 'rören' inte är parallella med varandra (och dessutom finns det highlight-blänk på insidan av hålen).

o0ger

Citat från: AndersI skrivet 26 mars 2018 kl. 08:48
Citat från: o0ger skrivet 25 mars 2018 kl. 15:09Så här:

Vad är det för renderingsprogram? Highlight-blänket verkar inte korrekt - det ser ut som om de två 'rören' inte är parallella med varandra (och dessutom finns det highlight-blänk på insidan av hålen).
Lite OT kanske? men det är "take a screenshot" i LDD.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.