Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Nya set 2023

Startat av Kwagge, 01 november 2022 kl. 14:32

Föregående ämne - Nästa ämne

CopMike



Blacktron Cruiser kommer tillbaks, det verkar vara en GWP om man handlar för $190 :o !

Cleefuzz



Mysigt set men omysig summa som man behöver handla för. Både gillar och ogillar detta sätt hos Lego att återintroducera nostalgiska teman. Är tveksam på om det kommer något nytt i januari som är värt att köpa direkt från Lego. Det skulle möjligtvis vara lite bitar när PaB kommer igång igen och om det medföljer fler promos...

janhansson

Om BAP räknas, och det går att köpa delar till lejonriddare när GWPn är aktiv så borde det gå att få ihop, annars tveksamt.

Claude76

#33
Nya Star Wars hjälmar.
Captain Rex ,
 
Clone Commander Cody & och min personliga favorit av dessa tre,

Leia som Boushh

Mvh Claude76
Lego is my drug of choice

Kwagge

För "lite" VIP poäng så kan man "köpa" två olika set...

C211D082-8B44-42A5-B84F-2E3D895844CD.png

Eriol

Nu har det äntligen kommit något officiellt om nya Sagan om Ringen-setet: https://twitter.com/LEGO_Group/status/1622611342132740096 (Att det är Rivendell som ryktena sagt länge är det väl ingen tvekan om?)

o0ger

Citat från: Eriol skrivet 06 februari 2023 kl. 16:46Nu har det äntligen kommit något officiellt om nya Sagan om Ringen-setet: https://twitter.com/LEGO_Group/status/1622611342132740096 (Att det är Rivendell som ryktena sagt länge är det väl ingen tvekan om?)
Nej, precis  ;) 

(till er som undrar, titta på reflektionen i ringen)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

andreaseldh

Då återstår bara frågan: Går det att få ut genom dörren? ;)

CopMike

#38
SAGAN OM RINGEN: VATTNADAL
https://www.lego.com/sv-se/product/the-lord-of-the-rings-rivendell-10316

6167 st delar
15 st minifigurer
Mått:
H: 16" (39cm)
B: 30" (75cm)
D: 20" (50cm)





Skafte

Jag trodde den skulle bli dyrare i SEK än 5499 när den kostar 499$/€. Gissade på 6199. Ser ju sjukt snyggt ut, och med en hink minifigurer. Givet köp!

Men ingen GWP..?

Skafte

Jovisst blev det GWP, men av ett redan existerande set:

BBE4C69E-CFAD-44D4-A1EA-8F50350B0E85.jpeg

crowwlime_

Verkar ju tyvärr vara en väldans massa stickers till både lite här och där... Alltid lika tråkigt på som set Som kanske främst är displaypjäser.

Citat från: Skafte skrivet 07 februari 2023 kl. 22:02Jovisst blev det GWP, men av ett redan existerande set

Undra om dom redan ser att det säljer dåligt eller om dom bara tog ut all kreativitet på Rivendell?  ???

GrannyBricks

Citat från: Kwagge skrivet 01 februari 2023 kl. 17:27För "lite" VIP poäng så kan man "köpa" två olika set...

C211D082-8B44-42A5-B84F-2E3D895844CD.png
Jag köpte bägge samt en påse med winter addon
Mer LEGO åt folket!

Wolcker

Nu ser man fram emot att det kommer ännu fler sagan om ringen, bra med minifigs i denna. Hoppas på lite orcher också, ser dock att det är Icons så det kanske ara blir brickheads som går under sagan om ringen
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

MrUzagi

Är Shards of Narsil en ny bit, eller har den funnit förut? Oavsett börjar utrymmet för Lego bli lite halvakut dåligt hemma. Jag behöver en större lägenhet. :o  Mina barn vägrar fortfarande dela sovrum så jag kan omvandla ett av rummen till legorum. ::)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.