Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

KizzE

Beställde lite småsaker ifrån BL!

kentox

Urukhai army 249kr, studenter fri frakt från CDON
Nu har jag komplett serie från lord of the ring :)

malmen

Ytterligare en BL-beställning till min Tie fighter hangar-modul, snart har jag klickat hem alla bitar tror jag, eller ja, det saknas fortfarande b.la 164306826 men de är ju till för den extra golvmodulen så de kan vänta lite :)

perlan

Blev en spontanbeställning från Technicfans BLbutik.

KizzE

Köpte några kg av en släktning, så nu blir det att se vad det är, uppdaterar inlägget senare :)

swestar

En BL-order via ManGioBricks blev beställd. Och därmed spräckte jag Maj månad legobudget med råge. Lite ångest har man, men men  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

perlan

Och ytterligare en BL beställning. Den här hobbyn är dyr...   ;D

Majkel

betalade en BL-order, sent en kväll tyckte jag tydligen att förutom de tre 3046a (som jag behöver 16 av) och knappt ett hundratal slopes (som jag behöver många många fler av) även behövde drygt 200 andra olika sorters bitar. butikens 50% rea var tydligen väldigt övertygande för jag är bara vagt medveten om vad de drygt 2000 bitarna ska användas till. Hade nog varit bättre att handla av de dyrare butikerna som låg högst på rankingen över butiker med tillgängliga bitar på min wanted list... men nu vet jag istället inte alls vad jag ska göra och det kanske blir bättre än att fortsätta på det som jag vet exakt vad jag vill bygga.   

Roger Brickjet

Citat från: Majkel skrivet 02 maj 2013 kl. 11:13
betalade en BL-order, sent en kväll tyckte jag tydligen att förutom de tre 3046a (som jag behöver 16 av) och knappt ett hundratal slopes (som jag behöver många många fler av) även behövde drygt 200 andra olika sorters bitar. butikens 50% rea var tydligen väldigt övertygande för jag är bara vagt medveten om vad de drygt 2000 bitarna ska användas till. Hade nog varit bättre att handla av de dyrare butikerna som låg högst på rankingen över butiker med tillgängliga bitar på min wanted list... men nu vet jag istället inte alls vad jag ska göra och det kanske blir bättre än att fortsätta på det som jag vet exakt vad jag vill bygga.

Det är inte utan anledning det även kallas Cracklink :)
Efter Jalex's glassbil har jag köpt upp nästan allt medium blue från två affärer. Och sen kom jag på att jag ändå missat en viktig bit...självklart den dyraste!

Min plan för framtiden: FOKUS PÅ ETT PROJEKT I TAGET - och slutför! Inte en massa kan-vara-bra-att-ha-bitar på vägen! Måste ju snart beställa det sista för SW-CB också.

MartinAberg

Blev en ny beställning på BL idag, tyckte jag valde massa bitar men det lyckades sluta på 52:- så nu återstår det bara att se vad frakten landar på med...

Cakeman

Två polybags med Gandalf från lotr.

perlan

Mer BrickLink... Ett par motorer och batteriboxar till dessa.

mechamike

Jabbas Palace (halva priset BR i Ikanohuset Linköping) och ett litet planetset med vår vän Lobot för 64.50  (även det halva priset på BR), Sen slank det ner en ledsen clown, Paris Hilton och hennes motsats krigarkvinnan..   
?

Ras 74

Gjorde äntligen slag i saken och beställde Boba Fetts och Jango Fetts
jetpack från Arealight.
Jag vet att det inte är "riktigt" LEGO, men det är så här TLG borde
gjort sina jetpacks till den berömda fadern och sonen.
Fick hem dom igår, och dom är sjukt snygga!!
Beställde även deras hjälmar, men där gillar jag bättre Bobas från LEGO.

Kan rekommendera dessa varmt till alla LSW fantaster där ute.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

MartinAberg

Blev lite småset från Netto idag, totalt 229:-
, &

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.