Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Carl T

Citat från: Gideon skrivet 12 november 2012 kl. 22:47
Råkade beställa ett till exemplar av Morias gruvor från brittiska Amazon.

Jag råkade beställa två. ::)
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Brickchaser

Det blev 1st från brittiska amazon, den hade sjunkit till £29.99.

Gray

Köpte tre stycken dykare och en tomte från Serie 8. Väldigt tacksamt att favoriten (dykaren) är så enkel att klämma sig fram till.

Gideon

Fick hem ännu en MMV (finns det någon medicinsk term för beroende av MMV?) och en Kingdoms Joust från Webhallen idag, men som jag egentligen la beställningen för hade de fortfarande restnoterad...
Antar att de skickade de andra i en separat leverans efter att jag mailat och undrat varför ordern inte kommit efter över en månad.

Illuwatar

2500 3024 i Trans Clear, uppdelat på två BL-beställningar. Och förstås så slank det med lite annat också...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

ByggareDan


Köpte polismc 7235 och polis/tjuv 7279 och city julkalender alla på Willys hade presentkort som jag glömt bort som snart hade gått ut annars.

Spontanköpte också två serie 6 gubbar på Webhallen för 19kr styck, fick lilla gröna irländaren o elskåpsreparatören.

Blir nog att köpa gruvan för 399:- på Leklust till veckan som kommer.

ByggareDan

Handlade på mig dom 4 sista serie 6 gubbarna på Webhallen här i Uppsala, fick 2 elreparatörer, 1 minotaur och skatetjejen.


:::::::





Åkte och handlade från säljare på Blocket.
Alla i nyskick med instruktioner för 700kr.
Bra deal tycker jag.

Peter

Det blev en adventskalander City på Toysrus (igår).

Äldsta grabben (5½) fick se den i bilen: --PAPPA, har du köpt en luckkalender till oss? Ska vi ha den tillsammans?

Ja, han var väl rädd att han inte ska få vara med. :-)


Odidoma

Citat från: Jerry skrivet 20 november 2012 kl. 20:25




Åkte och handlade från säljare på Blocket.
Alla i nyskick med instruktioner för 700kr.
Bra deal tycker jag.
det tycker jag också, bra scoutat!

ByggareDan

Köpte på mig gruvan från Leklust  (uppsala centrum) för 399kr.
Dom hade fått in 18st. nya idag som nog tar slut idag eller imorgon, gick iväg min + 2 till under mina 15minuters shopping där.


Gray

Gratis frakt på LEGO.com vid beställningar över 275:- så jag passade på med en Pick A Brick-beställning plus en .

TrickBrick

Citat från: ByggareDan skrivet 23 november 2012 kl. 13:15
Köpte på mig gruvan från Leklust  (uppsala centrum) för 399kr.
Dom hade fått in 18st. nya idag som nog tar slut idag eller imorgon, gick iväg min + 2 till under mina 15minuters shopping där.

Fanns flera av den i Gränby centrum butiken.

:::::::

Tur man har kompis med leksaksbutik så man får Amazon.co.uk priser i butik :)
Köpte.
2st.



Nu har snart grabben så det räcker och jag ska lägga mer av pengarna på PAB och Bricklink och börja på att bygga svenskt.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.