Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

TrickBrick

Blev fler advenstkalendrar idag närmare bestämmt 4 st ( Ska inte ha alla själv )

sen kom hem från Klossbutiken också   :D

Hittade lite annat billigt när jag ändå va igång & Kan komma väl till pass som presenter/julklappar om inte annat.

JohanW

Citat från: o0ger skrivet 03 oktober 2012 kl. 15:10
Citat från: JohanW skrivet 03 oktober 2012 kl. 12:43
Beställde precis alla fyra vinterseten nu när den nya släppts. Titta länge på dessa men nu finns det en att bygga varje advent med familjen. Fick ett bra paketpris 289,44€ med frakt.





Sweet! Jag har också tittat på dem ett tag. Var köpte du ifrån?

http://www.valuebrick.at/ Men såg att dom höjt på en del av seten nu. Säkert för att det börjar bli jul. Tydligen är 10199 svår att få tag i. För två månader sen kostade den bara 59.99€ och nu 89.99€. Synd man inte visste detta när dom sålde ut dessa på LegoWorld för 349 DKK. Annars har Pixmania två av seten för 480 resp 440.

:::::::

#3182
1600 bitar Pick-a-brick :)
6241, 6242 och en 7666 till på väg hem.
2 till Beefeaters från serie 5.

:::::::

7kg Lego full ICA pappkasse för 500kr.

Skafte

Fick hem min 150:e BL-beställning idag. Några småbitar som kompletterade ett par SW-gubbar. Nu är det bara en Boba Fett som saknas (tillsammans med de sju som kommer i adventskalendern). Fallera.

TrickBrick

Vilken Boba saknar du?
Jag kanske har nån extra.



Skafte

Egentligen , men det funkar med , till och med bara ben, kropp och hjälm från den...

MartinAberg

Citat från: Skafte skrivet 08 oktober 2012 kl. 15:25
Fick hem min 150:e BL-beställning idag. Några småbitar som kompletterade ett par SW-gubbar. Nu är det bara en Boba Fett som saknas (tillsammans med de sju som kommer i adventskalendern). Fallera.
150, najs.
Själv väntar jag på min typ 8:de beställning... klassar mig själv som en n00b ;)

Illuwatar

Ett antal BL-beställningar varav två från ett par trogna och pålitliga säljare här på forumet. Två ordrar från USA också, varav en med bland annat 500 87552 i Trans Clear och 100 99780. Har på grund av yttre omständigheter inte blivit så mycket byggt senaste tiden, men planerna med dessa bitar är ett större CC-hus i modern stil.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

swestar

Citat från: Skafte skrivet 08 oktober 2012 kl. 15:25
Fick hem min 150:e BL-beställning idag.
Hur ser du hur många BL ordrar du gjort?
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Skafte

Citat från: swestar skrivet 08 oktober 2012 kl. 23:16
Citat från: Skafte skrivet 08 oktober 2012 kl. 15:25
Fick hem min 150:e BL-beställning idag.
Hur ser du hur många BL ordrar du gjort?
Det är samma som antalet feedback man har, ju... :)

Jesperallen

Citat från: Skafte skrivet 08 oktober 2012 kl. 23:27
Citat från: swestar skrivet 08 oktober 2012 kl. 23:16
Citat från: Skafte skrivet 08 oktober 2012 kl. 15:25
Fick hem min 150:e BL-beställning idag.
Hur ser du hur många BL ordrar du gjort?
Det är samma som antalet feedback man har, ju... :)

Det är ju långt från alla som lämnar feedback. Man kan titta under My Activity.

Magnus den store

Citat från: Jesperallen skrivet 08 oktober 2012 kl. 23:33
Det är ju långt från alla som lämnar feedback. Man kan titta under My Activity.

Jo, den metoden är enklast men en god BrickLinkare kan även räkna lämnad feedback och komma till samma slutsats.

Köpte och . Behöver verkligen den zombien och en komplett samligt Lotr.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

haberg

Idag blev det storinköp från S@H. Det största LEGO-köp jag gjort om man bortser från den jag köpte i våras.

B-Wing
Haunted House
Town Hall

Man fyller ju bara 40 en gång i livet, men nu är nog årets budget rätt förbrukad...  :P

/haberg

lindyhep

Citat från: haberg skrivet 09 oktober 2012 kl. 20:52
Idag blev det storinköp från S@H. Det största LEGO-köp jag gjort om man bortser från den jag köpte i våras.

B-Wing
Haunted House
Town Hall

Man fyller ju bara 40 en gång i livet, men nu är nog årets budget rätt förbrukad...  :P

/haberg

Grattis!

Det är tur man fyller 25 desto oftare så man kan motivera sina inköp de år man inte fyller 40 ::)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.