Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

Idag blev det en S@H pick a brick beställning på lite blandade ljusgråa bitar.... ibland visar sig det vara det billigaste alternativet  :o
?

shiftaltcmd

Citat från: Jerry skrivet 01 september 2012 kl. 00:22
2507 Ninjago eldtemplet för halva priset på Lekia Västerås. Dom har 5-6 för det priset.

Kostar 600:- på Lekplaneten i Sundsvall. Skulle kunna köpa ut men frakten skulle väl äta upp vinsten.

mechamike

?

:::::::

CitatKostar 600:- på Lekplaneten i Sundsvall. Skulle kunna köpa ut men frakten skulle väl äta upp vinsten.
Jag pyntade 649kr så det är ju i stort set samma lika :)

:::::::

9468 vart det idag då sonen lärt sig cykla utan stödhjul äntligen :)

Silence101

Fick hem idag och byggde givetvis ihop dem med en gång: , och .
Nostalgi!!!
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Linus Damberg

Citat från: Silence101 skrivet 05 september 2012 kl. 21:47
Fick hem idag och byggde givetvis ihop dem med en gång: , och .
Nostalgi!!!
Å tänk om håde ett CS-set...  ::) ::) Får väll skaffa ett på BL nån gång :P
Den som äger mycket silver kanske är lycklig.
Den som äger mycket LEGO kanske är lycklig.
Men den som intet äger kan sova lugnt.

MartinAberg

Var borta på Netto och köpte och efter tips från forumet.
Blev en order på BL för kommande MOCen med :)

Hassel

#3128
Inte idag, men sist blev de ett besök i Lego-store i Hamburg, där blandade saker inhandlades till bra mycket bättre priser än i Sverige.  :D


70 euro


150 euro


180 euro

Samt ett till av:


150 euro

Och lite annat smått. Blir fler besök där i framtiden när man har vägarna förbi. ^^

micke

Vad fick du betala för dem olika seten?
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Aqualize

Såg att Amazon.co.uk hade bra pris på och så tog jag en för utfyllnad så det blev gratis frakt.

Teabox

Idag fick jag en Bricklink beställning som ska ha skickats ifrån England den 25 Juli :o Trodde den var försvunnen för alltid, så man blev glatt överraskad när man kom hem idag :)

marpe

Citat från: Teabox skrivet 10 september 2012 kl. 21:26
Idag fick jag en Bricklink beställning som ska ha skickats ifrån England den 25 Juli :o Trodde den var försvunnen för alltid, så man blev glatt överraskad när man kom hem idag :)
De har ju vänstertrafik, så paketet har nog åkt runt jorden den långa vägen. Själva är de nog nöjda, efter som det är snabbare än jorden runt på 80 dagar:D

MartinAberg

Blev en beställning på BL med lite saker till MOCen idag.
Köpte även 2 set med fullego från DX för 100:-, bara för att lära mig se skillnaden.

Roger Brickjet

Citat från: MartinAberg skrivet 11 september 2012 kl. 13:51
Blev en beställning på BL med lite saker till MOCen idag.
Köpte även 2 set med fullego från DX för 100:-, bara för att lära mig se skillnaden.
På tal om elaka kopior...hittade (men köpte inte!) dessa styggelser i hyllorna hos min lokala ICA idag. Lite härlig engrish på köpet! :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.