Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

bjomark77

Beställde 3 st 3843 och 1 från franska amazon.

Eftersom jag inte kan franska så så är det ju bra att Google Chrome hjälper till och översätter sidorna, men höll på att bli tokig när jag skulle registrera min adress. Gick inte hitta Sverige när man skulle välja land, men till sist efter att jag bläddrat genom alla länder ett antal gånger så hittar jag ett land som inte ser ut att passa in och konstaterar hur dumt det är med översättningarna ibland.

Google Chrome översätter nämligen Suède till mocka.

Jesperallen

Blev ca 600 BLEYklossar till på BL. Fösöker bunkra upp under en period av ickebyggande så det finns resurser när tiden tillåter lite ordentligt nattbyggande igen.

Carl T

Citat från: bjomark77 skrivet 23 mars 2012 kl. 00:15
Beställde 3 st 3843 och 1 från franska amazon.

Tänka sig, det gjorde jag med. :)
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Swe_mckvack

Citat från: micke skrivet 23 mars 2012 kl. 14:17
Citat från: Carl T skrivet 23 mars 2012 kl. 08:34
Citat från: bjomark77 skrivet 23 mars 2012 kl. 00:15
Beställde 3 st 3843 och 1 från franska amazon.

Tänka sig, det gjorde jag med. :)
Samma här  ;D


Vad landar fraken på när man köpter från amazon.fr ?

micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

lindyhep

Min plånbok går under av att läsa här ju....

Jag tragglade mig också igenom amazon.fr med hjälp av googles översättningar så snart är , och 2 st 3843 på väg till mig.

Tarmvred

Oj, va härliga priser.... blev en av varje för mig med  ;D
o jag som tyckte jag fyndade för 349 på ICA i sommras (förresten en anledning till att jag hittade ur min Dark Age)
Se mina foton på  Flickr

Gray

Väldigt jobbigt att stå emot dom priserna. Älskar båda setten men har redan två av och en , så jag har egentligen inget behov av fler (speciellt då jag inte är någon riktig MOC:are).. Men ändå, sjukt bra priser.. Gah!

Hursomhelst, fick hem lite Classic Space idag.. Ett stycke och ett stycke .

Tarmvred

Citat från: bjomark77 skrivet 23 mars 2012 kl. 00:15
Beställde 3 st 3843 och 1 från franska amazon.

Eftersom jag inte kan franska så så är det ju bra att Google Chrome hjälper till och översätter sidorna, men höll på att bli tokig när jag skulle registrera min adress. Gick inte hitta Sverige när man skulle välja land, men till sist efter att jag bläddrat genom alla länder ett antal gånger så hittar jag ett land som inte ser ut att passa in och konstaterar hur dumt det är med översättningarna ibland.

Google Chrome översätter nämligen Suède till mocka.

Man kan använda samma inloggning på samtliga amazon..... så enklast är att göra en på den brittiska tex, om man inte redan har en där... litet tips bara
Se mina foton på  Flickr

Tommy_la

Min bricklinkbutik "Tommy's Store":
http://www.bricklink.com/store.asp?p=tommy_la

Harry Coma

Spontanköp av till fullpris i lokala leksaksaffären..
Har sneglat på det sedan jag först såg det då det innehåller rätt många delar till en kommande MOC..

Grymt trevligt bygge, massa bra delar. Små trevliga verktygslådor med allt man kan tänkas behöva vid en tur till närmsta sandgrop. :)
Började faktiskt på en recension, men då min kamera/fotoskills inte är på topp la jag ner det ganska omgående.

Men kan varmt rekommendera detta set.

Det enda jag har att klaga på är att hjulen på släpkärran känns underdimensionerade om man ser till resten av ekipaget.

Blir minst 9 till av detta vid en kommande rea.. ;)


Hoppas LDD uppdateras snart med dom nya hjulhusen, fick massa trevliga ideér..

k3kka

Tjo.

Första posten på detta forum :)

I dag blev det en 8868 complett med box och klistermärken från BL.. nu är det bara den eviga väntan på att paketet skall komma till Sverige :)

och igår en 8053 även denna från BL :))

Cheers..

Technic

Köpte Unimog U400 (8110) igår på Bo Ohlsson i Tomelilla, för 1199:-.

Vilket jag tyckte var ett riktigt bra pris. :)

Magnus den store

Lite classic castle-torsos och diverse smått och gott i gammelgrått. Jag har en idé på en moc som, pga tidsbrist, inte lär bli av än på ett tag, men jag kan iaf köpa delarna.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.