Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Ramses Pyramid för 99. ICA Maxi i Visby hade visst hittat ett till någonstans efter att de reade ut dem för ett par veckor sedan. Nu har jag sex stycken. Många bra bitar!

micke

Citat från: Lindam1115 skrivet 17 februari 2012 kl. 16:03
Jag är inte en expert på tåg så micke vad är det för skillnad på dom två tågen?
Men dom är jättefina!

Rent byggmässigt inte så mkt, den ena är en limiterad utgåva och den andra inte.
Ville ändå ha två av loken så jag passade på att köpa ett av varje.
Dock insåg jag inte att vagnarna är så dyra vilket jag nu surt fått erfara
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

de Gothia

det blev två minotaurier, en slaktare, en romare och en kelt idag! Trevlig serie måste jag säga! :)

Harry Coma

Blev en till idag..

Rätt trevliga delar till halva priset är svårt att motstå.. :)

Sirre

Blev en Pig Farm för 50% igår kväll (tack för tipset!), samt en Ambulance från Amazon. :)

Huvudfoting

Citat från: micke skrivet 17 februari 2012 kl. 12:51
Köpte idag två helt nya set av
och

Så glad  ;D
Härligt och grattis!! Var köpte du dom? Jagar själv detta tåg. I MISB är dom smärtsamt dyra...

micke

Citat från: Walter skrivet 18 februari 2012 kl. 18:54
Citat från: micke skrivet 17 februari 2012 kl. 12:51
Köpte idag två helt nya set av
och

Så glad  ;D
Härligt och grattis!! Var köpte du dom? Jagar själv detta tåg. I MISB är dom smärtsamt dyra...

Tack för det. Det blev två olika affären på BL, slutade dessutom med 3 ytterligare affärer för att få ihop vagnarna
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Selander

Citat från: micke skrivet 18 februari 2012 kl. 19:04
Citat från: Walter skrivet 18 februari 2012 kl. 18:54
Citat från: micke skrivet 17 februari 2012 kl. 12:51
Köpte idag två helt nya set av
och

Så glad  ;D
Härligt och grattis!! Var köpte du dom? Jagar själv detta tåg. I MISB är dom smärtsamt dyra...

Tack för det. Det blev två olika affären på BL, slutade dessutom med 3 ytterligare affärer för att få ihop vagnarna

Det där låter som en affär på 6000 SEK (eller mer......)  gulp !!!


bileam

Är så glad att jag köpte när det fanns, hade aldrig haft råd att köpa ihop det nu. Men jag har ju inget "limited"...

micke

Citat från: bileam skrivet 18 februari 2012 kl. 21:05
Är så glad att jag köpte när det fanns, hade aldrig haft råd att köpa ihop det nu. Men jag har ju inget "limited"...

WoW, limited eller ej du har ju hela setet vilket tycker jag smäller en hel del högre.
Har du byggt ihop det eller sparar du det?
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

micke

Citat från: Selander skrivet 18 februari 2012 kl. 21:01
Citat från: micke skrivet 18 februari 2012 kl. 19:04
Citat från: Walter skrivet 18 februari 2012 kl. 18:54
Citat från: micke skrivet 17 februari 2012 kl. 12:51
Köpte idag två helt nya set av
och

Så glad  ;D
Härligt och grattis!! Var köpte du dom? Jagar själv detta tåg. I MISB är dom smärtsamt dyra...

Tack för det. Det blev två olika affären på BL, slutade dessutom med 3 ytterligare affärer för att få ihop vagnarna

Det där låter som en affär på 6000 SEK (eller mer......)  gulp !!!

När det kommer til Lego så har jag en oerhörd förträngningsförmåga vad gäller pengar, åtminstone anser min fru det och jag är nog benägen att hålla med. Vet inte om jag vågar summera dessa inköp, åtminstone inte än  :-\
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Jesperallen

Blev 700 bitar grått på BL, de går åt alldeles för fort just nu....

bileam

Citat från: micke skrivet 18 februari 2012 kl. 21:55
Citat från: bileam skrivet 18 februari 2012 kl. 21:05
Är så glad att jag köpte när det fanns, hade aldrig haft råd att köpa ihop det nu. Men jag har ju inget "limited"...

WoW, limited eller ej du har ju hela setet vilket tycker jag smäller en hel del högre.
Har du byggt ihop det eller sparar du det?
Jag har alla mina tåg hopbyggda, även om de inte har rullat många meter. Står i banankartonger, men just nu får de stå uppackade i bastun, eventuellt låter frun mig sätta upp lite tavellister att ha dem på! Legot är på väg fram från gömmorna!  ;)

Jesperallen

Bastun är ju bra förvaring, inge damm och ljus. Tavellister hade ju varit snyggt att ha tågen på, man vill ju kunna titta på grejerna.

Harry Coma

Skit också..

Paypal knappen är rödglödgad.  8)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.