Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Skrytsson

Köpte 3 st Star Wars Advent Calender á 75 kr/st. Måste vara helt oslagbart pris. Tack för tipset, Illuwatar!

de Gothia

Massa minifigs från serie 6!!!  ;D

Wineyard


Illuwatar

Lite mer på rean: 2 Ninjago-set , och ett City .
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se



mordatre

Köpte "nästan" några serie 6 figurer. Lokala handlaren tillåter inte att man klämmer på dem längre så då struntade jag i dem.  >:(
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.


Tobbe Arnesson

Tre stycken LEGO Basic Bricks Deluxe på Åhléns "tre reavaror för två"-kampanj. 1 950 klossar för 358,- kändes som ett rätt OK pris.  :D

De hade lite annat smått och gott också men jag hade inte så mycket tid att fundera på.
Blogg: Robotkampen

dalle

Var förbi Lekia i Uppsala. De plockade upp nyheterna. Blev 6 minifigs och nya katalogen. Jag har klämt på påsarna men sparar på öppnandet. :P

Skrytsson

Citat från: mordatre skrivet 13 januari 2012 kl. 02:32
Lokala handlaren tillåter inte att man klämmer på dem längre så då struntade jag i dem.  >:(

Såna butiksbiträden är jobbiga. "Vill du sälja eller inte?" brukar jag fråga.

Duchessa

Hämtade ut en från Barbaroux som jag bytt till mig. Dessutom tog jag en sväng på Åhléns som mycket riktigt hade "ta tre betala för två" även på Legorean. Köpte två och en som skulle ha kostat 239 kr styck på rean. Betalade nu 160 kr/styck för set med MSRP runt 349 kr. En utmärkt Legodag, med andra ord  :)

Magnus den store

Citat från: mordatre skrivet 13 januari 2012 kl. 02:32
Köpte "nästan" några serie 6 figurer. Lokala handlaren tillåter inte att man klämmer på dem längre så då struntade jag i dem.  >:(
Det är stor skillnad på butik och butik. Jag har blivit uppmuntrad att känna på påsen och vid ett tillfälle fick jag t.o.m hjälp av butiksbiträdet.

Min bättre halva köpte fyra vita påsar till mig idag som jag fick först när ätit upp all mat på tallriken.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

de Gothia

Citat från: Magnus den store skrivet 13 januari 2012 kl. 19:17
Citat från: mordatre skrivet 13 januari 2012 kl. 02:32
Köpte "nästan" några serie 6 figurer. Lokala handlaren tillåter inte att man klämmer på dem längre så då struntade jag i dem.  >:(
Det är stor skillnad på butik och butik. Jag har blivit uppmuntrad att känna på påsen och vid ett tillfälle fick jag t.o.m hjälp av butiksbiträdet.

Min bättre halva köpte fyra vita påsar till mig idag som jag fick först när ätit upp all mat på tallriken.

hahaha! åt du upp allt då? :)

Magnus den store

Citat från: de Gothia skrivet 13 januari 2012 kl. 19:29
Citat från: Magnus den store skrivet 13 januari 2012 kl. 19:17
Citat från: mordatre skrivet 13 januari 2012 kl. 02:32
Köpte "nästan" några serie 6 figurer. Lokala handlaren tillåter inte att man klämmer på dem längre så då struntade jag i dem.  >:(
Det är stor skillnad på butik och butik. Jag har blivit uppmuntrad att känna på påsen och vid ett tillfälle fick jag t.o.m hjälp av butiksbiträdet.

Min bättre halva köpte fyra vita påsar till mig idag som jag fick först när ätit upp all mat på tallriken.

hahaha! åt du upp allt då? :)
Japp, även grönsakerna. ;D
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.