Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnus den store

Citat från: Ozp skrivet 15 januari 2022 kl. 13:42
Vilken figur är det som har något mjukt, kanske som mössa? Klämde på några påsar idag

Space Creature med cs-torso.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Ozp

Citat från: Magnus den store skrivet 15 januari 2022 kl. 13:55
Citat från: Ozp skrivet 15 januari 2022 kl. 13:42
Vilken figur är det som har något mjukt, kanske som mössa? Klämde på några påsar idag

Space Creature med cs-torso.

Tack

MrUzagi

En sisådär 10 på sladden kom den sista av planeterna hem till samlingen idag, ;D

PE_Nordstrandh

Lång tur på Ullared idag, med det låga priset blev det 4 figurer från CMF serien, 2 trubadurer, en snösoldat och en tvättbjörn. Blev också 3 Star Wars set. 75299 trouble on Tatooine, 75310 Duel on Mandalore och 75267 Mandalorian battle pack.  :)

swestar

#7159
Några och mm beställda  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Leonard

idag köpte jag lite modulex som får komma hem nästa vecka. tänkte försöka bygga in lite sådant i mina byggen :)
LEGO Is Life.

Spetsat


BrickMe

#7162
Samlar mani på unika minifigs :o i pearl gold nu urplockad från samt Rangefinder & Tribe Warrior .

Edit: Tribe Warrior finns oxå... än så länge endast med i så det är väl bara en tidsfråga ... Då vore förstås kul att bygga upp någon påhittad scen ur Mandalorian :)

CopMike

Tänkte det var dax att skaffa nåt från CMF serie 22, helst trubaduren. Tog de två yttersta och klämde, men hallå - det känns ju som en lyra - jag chansar :P! And he scores - båda var :D!

Eriol

Citat från: CopMike skrivet 25 januari 2022 kl. 19:17
Tänkte det var dax att skaffa nåt från CMF serie 22, helst trubaduren. Tog de två yttersta och klämde, men hallå - det känns ju som en lyra - jag chansar :P! And he scores - båda var :D!

Du läste inte ens på i förväg alltså?  :o https://s3-us-west-2.amazonaws.com/media.brothers-brick.com/2022/01/LEGO-Collectible-Minifigures-71032-Series-22-TBB-Feel-Guide-scaled.jpg

CopMike

Citat från: Eriol skrivet 25 januari 2022 kl. 19:24
Citat från: CopMike skrivet 25 januari 2022 kl. 19:17
Tänkte det var dax att skaffa nåt från CMF serie 22, helst trubaduren. Tog de två yttersta och klämde, men hallå - det känns ju som en lyra - jag chansar :P! And he scores - båda var :D!

Du läste inte ens på i förväg alltså?  :o https://s3-us-west-2.amazonaws.com/media.brothers-brick.com/2022/01/LEGO-Collectible-Minifigures-71032-Series-22-TBB-Feel-Guide-scaled.jpg
Precis - tog en chans och skrapade fram dubbla vinster. De var upphängda på ett ställ hos Lekia Liljeholmen.

Skafte

Om du hittade en lyra så var det inte trubaduren från serie 22, han har en luta. /messerbesser

CopMike

Citat från: Skafte skrivet 25 januari 2022 kl. 20:35
Om du hittade en lyra så var det inte trubaduren från serie 22, han har en luta. /messerbesser
Jag kanske är på lyran ::)?

Skafte

Citat från: CopMike skrivet 25 januari 2022 kl. 21:03
Citat från: Skafte skrivet 25 januari 2022 kl. 20:35
Om du hittade en lyra så var det inte trubaduren från serie 22, han har en luta. /messerbesser
Jag kanske är på lyran ::)?

Så pass mycket att du lutar?  :o

Anders67

Till alla glada trubadurer där ute!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.