Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Tufs

Inte idag kanske. Men det senaste jag köpte var set 6119 i Torsdags.


Ska iväg till Nacka Forum idag.. tänkte ta en titt in på Barnens Hus där. Någon som vet om dem har några intressanta erbjudanden?

jolly

I Lördags köpte jag en kanske mest ett impuls köp men vad gör det... ;D

Myko

4 collectible minifigures, lyckas alltid få utomjordingen från serie 3, kanske borde ta med en sån där fusklapp nästa gång.

Tufs

Det blev inget idag. Bussen missades. =/

El Dingo

Citat från: Illuwatar skrivet 04 mars 2011 kl. 00:46
De två stora front-windscreen bitarna finns inte ens att få tag på enligt BL. Tills de dyker upp får man ta en annan färg så den går att bygga...

En beställning till bar iväg på BL, mer till Snowspeedern, mest grundkomponenter, samt lite annat om man ändå var på...

E-posta LEGO och fråga om de har dom. De har hjälpt mig med bitar som inte finns i PAB. Jag har annars själv tänkt att samla till fönsterna i ex Trance blue så länge.

Illuwatar

Det var en tanke - skall försöka med det. Tack för tipset.

Annars så kom fyra paket idag - mer BL-beställningar till primärt Snowspeedern. Det börjar närma sig... :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

El Dingo

Berätta gärna vidare hur det går. Själv har jag snart samlat klart till M. Falcon på BL. Väntar in några orders från BL nästa vecka.

Tufs

Det blir nog en kick in på BR idag. Men dem har inga minifigs där.. är ute efter en i serie 3. Men man vet aldrig vad jag kan hitta annars!

Skrytsson

Citat från: Tufs skrivet 22 mars 2011 kl. 08:32
Det blir nog en kick in på BR idag. Men dem har inga minifigs där.. är ute efter en i serie 3. Men man vet aldrig vad jag kan hitta annars!

Vilket BR besökte du?

Enligt BR själva så är det bara tre stycken av deras butiker i hela landet som tar in Serie 3. Gallerian och Farsta i Sthlm, samt någon butik i Gtbg.

Gallerian har slut på dem.

Illuwatar

Citat från: El Dingo skrivet 21 mars 2011 kl. 22:49
Berätta gärna vidare hur det går. Själv har jag snart samlat klart till M. Falcon på BL. Väntar in några orders från BL nästa vecka.

Fick svar från Lego - de hade inte kvar dessa bitar i lager längre. Så det blir till att hoppas på att de dyker upp någon gång på BL.

Är det UCS MF du samlar till? Det om något borde vara ett projekt... :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Tufs

#1316
Jag köpte 4 st Serie 3 Minifigs och en 8259 på Coop Forum i Haninge för 99.- nedsatt från 129,-.
Tror jag ska köpa en till.

Erik

#1317
Citat från: Skrytsson skrivet 22 mars 2011 kl. 12:14Enligt BR själva så är det bara tre stycken av deras butiker i hela landet som tar in Serie 3. Gallerian och Farsta i Sthlm, samt någon butik i Gtbg.

Gallerian har slut på dem.

Konstigt. Jag köpte tre alver på BR i Karlstad, de körde "ta tre, betala för två". Nu är serie 3 iofs slut där men de hade säkert ett par lådor inne.

Wineyard

Jag beställde hem och idag från Amazon :)

bileam

En minifig serie 3 blev det. var lätt att känna igen.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.