Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

andreasswf

Idag köpte jag Lego Minecraft Fortress på Ica :) 975 hittade jag det där för. Mitt första lego set sedan 2003!!!

andreaseldh


andli

En obruten kartong CMF17 från en webhallen butik, Försökte först med den på Kungsholmen, även om det stod att de hade en 60 pack hade de inga obrutna på plats.
Tänkte att det måste ju finnas obrutna på huvudlagret som ju också är butiken i InfraCity och visst gjorde det det! (Men det är då inte mycket till plombering på dem)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Nybohov Creation Ltd.

Ett par nya byxor till mitt alterlego: 970c00pb504
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

andreaseldh

Idag köpte jag ett gäng av en mycket praktisk bit som tyvärr slutade tillverkas 1977: 3709a.


P7110316 by Andreas Eldh, on Flickr

o0ger

Citat från: andreaseldh skrivet 11 juli 2017 kl. 23:14
Idag köpte jag ett gäng av en mycket praktisk bit som tyvärr slutade tillverkas 1977: 3709a.

Wow! Den där har jag missat! Behöver nog köpa på mig några av den också.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Eigenbrötler

En sandgrön 4004  ;D
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Gideon

Genom Zilmruds försorg så blev det ett par PaB-muggar med 1x4 brick i lbg. Funderar om jag hade några såna sen tidigare...?   ;D

Emma

Jag slog till på en minicooper på lego.com. Inte ofta jag köper set. Oklart vad jag ska ha den till.

Silence101

Citat från: Emma skrivet 12 juli 2017 kl. 19:05
Jag slog till på en minicooper på lego.com. Inte ofta jag köper set. Oklart vad jag ska ha den till.
Du kan ju t.ex bygga den och ställa den i hyllan. Den är snygg.
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Eigenbrötler

3st 4004 till, en orange, en LBG och en Medium azure.  ;D
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

andreaseldh

Idag fick jag en nostalgileverans: . Då spelar det inte så stor roll att det är fel däck på släpvagnen.


P7130319 by Andreas Eldh, on Flickr

Emma

Citat från: andreaseldh skrivet 13 juli 2017 kl. 17:14
Idag fick jag en nostalgileverans: . Då spelar det inte så stor roll att det är fel däck på släpvagnen.


P7130319 by Andreas Eldh, on Flickr

Ser ingen skillnad på däcken? Vad är fel?

CopMike

Citat från: Emma skrivet 13 juli 2017 kl. 18:27
Citat från: andreaseldh skrivet 13 juli 2017 kl. 17:14
Idag fick jag en nostalgileverans: . Då spelar det inte så stor roll att det är fel däck på släpvagnen.


P7130319 by Andreas Eldh, on Flickr

Ser ingen skillnad på däcken? Vad är fel?
Det ska vara sommardäck, dessa ser ut som vinterdäck ;D!

Magnus den store

kom-75. Det ser ut som släpet har 3641 som kom -76.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.