Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Lordflintstone

Köpte en lot med vita bitar till min hoth display
Men kunde inte låta bli att köpa gröna, svart och gubbarna med.
Bland det svarta hittade jag denna protokoll droid. Bingo.

raarghh

Klickade hem Chain Cycle Ambush och Ultra Agents Stealth Patrol igår
och "råkade" få med Deep Sea Submarine då jag gillade builden på den och den var billig.

drdoddo

Hittade en på blocket för 150 kr + frakt :) Bara hoppas att den kommer fram som den ska. Har letat efter den sen jag köpte Jabbas sailbarge.

swedish_kitsune

Kom över på tradera ganska billigt nu i söndags. Hade förväntat mig budnings-krig som vanligt men det uteblev.




Markus

Var ett tag sen jag skrev här.
Har haft fullt upp med bröllop och annat men har också köpt en hel del set.  ;)
Listan är för lång för att skriva här men har kommit över bland annat , , , , , , , , och (listan fortsätter)
Allt som allt är det ca 70 olika Lego SW-set ;D

Illuwatar

Fick mina SBrick-moduler idag. Ska bli intressant att se hur dessa fungerar. Min fjärrstyrda stridsvagn blir första testobjekt...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

SvanteOlof

från BL. snapphane. mycket bra sorterat. helt orimligt bra. jag var främst bara ute efter 4x4roundplates men det blev sedan nästan bara annat.
ordvits: studsmatta = 4186

skitkid

Citat från: SvanteOlof skrivet 21 april 2016 kl. 17:24
från BL. snapphane. mycket bra sorterat. helt orimligt bra. jag var främst bara ute efter 4x4roundplates men det blev sedan nästan bara annat.

Kul att höra  :D
/skitkid

Dark_Link

Köpte 2 när Toys R Us öppnade i Skövde idag.  :)

Brickchaser

Idag fick jag hem en PaB order.
Brevbäraren körde upp på uppfarten, när jag kommer ut säger han: "kan det vara lego?"   ;D

Magnus den store

Citat från: SvanteOlof skrivet 21 april 2016 kl. 17:24
från BL. snapphane. mycket bra sorterat. helt orimligt bra. jag var främst bara ute efter 4x4roundplates men det blev sedan nästan bara annat.

Det är så där det ska se ut. En rimlig sorteringsnivå.

Citat från: Brickchaser skrivet 22 april 2016 kl. 10:37
Idag fick jag hem en PaB order.
Brevbäraren körde upp på uppfarten, när jag kommer ut säger han: "kan det vara lego?"   ;D

Brevbärarna vet nog kusligt mycket om oss. Kan vara jobbigt om någon bor i ett litet samhälle där alla känner alla, och brevbäraren är värsta skvallerbyttan. Jag vill i alla fall inte att folk ska veta hur mycket Lego jag egentligen har.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

swestar

Citat från: Illuwatar skrivet 21 april 2016 kl. 13:01
Fick mina SBrick-moduler idag. Ska bli intressant att se hur dessa fungerar. Min fjärrstyrda stridsvagn blir första testobjekt...
:D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

raarghh

Hittade för endast 179kr, det var för bra för att skippa.

skitkid

Köpte ännu ett Temple of Airjitzu på Lekia i Lund. Kassapersonalen påpekade att det varit många "stora pojkar" och köpt lego för stora summor de senaste dagarna. Jag berättade om Swebrick och att djungeltrumman är effektiv när det kommer till billigt lego.

Tydligen har Lekia city alltid 15% på set över 1000-lappen.
/skitkid

swestar

La en BL beställning nyss för "Kvartal 2 tävling 2016 - Bygg ett träd",blir ett fantasy/sci fi  träd.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.