Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Silence101

Maxi i Kristianstrad hade lite med 30% rabatt.
Det blev en Container Truck.
560:- tyckte jag var ett bra pris
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Mr Gonzo


Rokaos

Blev kanske lite mer beställt än jag tänkt mig när BR har rabatt men vad gör man när det kliar i beställar fingret!  :)

Köpte:




och 6 st figurer till serie 14

byStfn

Jag gick också loss på BR och beställde en Millenium Falcon på nätet och sen blev det en Mini Cooper och två adventskalendrar / i butik.

BeardedNerd

Det var himla nära att jag beställde Quinjet 2 på BR, men eftersom det egentligen mest var Vision jag ville ha därifrån letade jag rätt på honom på Bricklink istället, och hittade samtidigt någon med den svårhittade T-rex Tracker. Score!


Surf Green

Kunde inte stå emot längre och köpte också en 75015 idag på Lekia! 20% rabatt gav ett pris på 1359:-
Hann bygga några påsar också innan jobb! :)

Och jag som tänkt göra mig av med mitt SW egentligen!  ;D

papillion

Fick du betala 1359:- för ....? Ledsen att behöva säga det, men du blev lurad ;)

/papillion

Surf Green

Citat från: papillion skrivet 30 september 2015 kl. 19:57
Fick du betala 1359:- för ....? Ledsen att behöva säga det, men du blev lurad ;)

/papillion

F*n, han som var så övertygande på Lekia att den kostar 3000:- på Bricklink nu så detta var rena fyndet! :)

Jaja, ibland går det snabbt, menade ju trots allt

Dark_Link

Hittade och i butik på min lilla roadtrip idag så de tog jag med hem. :P

Roger Brickjet

Råkade få med mig lite lego från Webbhallen när jag ändå var där. Närmare bestämt , , , ...har inte spelet ännu men var orolig att de skulle ta slut innan jag hunnit köpa det :)

swedish_kitsune

Fick hem så mycket skoj idag, en massa lådor i fint skick, 2 monorailväxlar, en och en i nyskick!


Nybohov Creation Ltd.

Ett hekto gott och blandat hos Mr. Gill.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Markus

Jag hade 25% på Lego på Coop Forum så det blev en X-wing för 750 kr. Mycket trevligt bygge och härligt att man inte är rädd att visa undersidan av bitar (se konstruktionen i vingarna) Undersidan av Lego är ju också Lego trots allt  :)

Chrille

Citat från: swedish_kitsune skrivet 02 oktober 2015 kl. 16:28
Fick hem så mycket skoj idag, en massa lådor i fint skick, 2 monorailväxlar, en och en i nyskick!



Nu får där snart komma upp lite bilder å samlingen :-)

1210bricks

Blev ett efterlängtat Mindstorms EV3 31313 igår på ebrix, nu sitter jag och dottern och bygger vår första robot
1210bricks på Instagram

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.