Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

mrbluedude

Köpte lite blygsamt 6 påsar med minifigurer serie 13, i jakten på de återstående 5 jag och grabben saknar. 3 vinstlotter i form av tre figurer vi inte tidigare hade. Tre nitlotter då markeringarna var missvisande och alla nitlotter innehöll goblin (som vi nu totalt har 6 st av....suck).

Saknar fortfarande arkeologen och korven
-------------------------------

Mina legobilder hittar ni på:
Instagram married_to_lego

-------------------------------

Ashman

Utnyttjade 20%-starwars-rabatten på TRU och plockade ned mig en , en och en Den sista var dumt gjort egentligen och lite i stridens hetta när de bara hade ett ex kvar och det var rabatt och allt  :-\

littlespleen

Citat från: Ashman skrivet 18 september 2015 kl. 16:28
Utnyttjade 20%-starwars-rabatten på TRU och plockade ned mig en , en och en Den sista var dumt gjort egentligen och lite i stridens hetta när de bara hade ett ex kvar och det var rabatt och allt  :-\

De hade den 75060 kvar i växjö också, men jag kunde låta bli. Har blivit en dyr legomånad.
Köpte en till för 679:-

Sirre

Citat från: Ashman skrivet 18 september 2015 kl. 16:28
Utnyttjade 20%-starwars-rabatten på TRU och plockade ned mig en , en och en Den sista var dumt gjort egentligen och lite i stridens hetta när de bara hade ett ex kvar och det var rabatt och allt  :-\

Jag var till TrU Uppsala igår, men de visste inget om någon Star Wars-rabatt. :o Har jag missat något eller brukar inte alla TrU-butiker ha samma kampanjer?

littlespleen

Citat från: Sirre skrivet 19 september 2015 kl. 20:46
Citat från: Ashman skrivet 18 september 2015 kl. 16:28
Utnyttjade 20%-starwars-rabatten på TRU och plockade ned mig en , en och en Den sista var dumt gjort egentligen och lite i stridens hetta när de bara hade ett ex kvar och det var rabatt och allt  :-\

Jag var till TrU Uppsala igår, men de visste inget om någon Star Wars-rabatt. :o Har jag missat något eller brukar inte alla TrU-butiker ha samma kampanjer?

De låtsades att de inte visste i växjö också tills jag visade mailet jag fick från TRU

coburn

Hur länge varar lego / star wars rean på TrU? Var det bara under en dag eller varar den fortfarande? Gäller det allt eller utvalt sortiment? Tacksam för svar ska nämligen förbi växjö i mån och kanske slinker in i butiken och rekar ;)
Just kommit ur min Dark age!

Lews

Citat från: coburn skrivet 20 september 2015 kl. 00:12
Hur länge varar lego / star wars rean på TrU? Var det bara under en dag eller varar den fortfarande? Gäller det allt eller utvalt sortiment? Tacksam för svar ska nämligen förbi växjö i mån och kanske slinker in i butiken och rekar ;)

Den pågår till den 18 oktober enligt mailet som humlan var snäll och la upp.
http://www.swebrick.se/index.php?topic=100.msg168318#msg168318

Ashman

Ingen inkassan på TRU i Malmö kände till rean men jag visade mailet.

Emma

tru kungens kurva försökte också slå i mig att det inte gällde med 20 procent. Fast jag visade mailet. Så personalen verkar ha dålig koll. Jag fick peka på stället i mailet där det står att det gäller till den 18e...

Idag körde jag speedbuild hos mr Gill och fick med mig en hem för 5 kronor.

byStfn

Jag var i den norska småstaden Volda i helgen och storfyndade! Jag har alltid för vana att kolla in speciellt småstäderna efter gamla utgångna set osv och denna gången gav det verkligen resultat!

Helm's Deep för 1450:-
Midi-scale Imperial Star Destroyer 279:-
Pre Vizsla's Mandalorian Fighter 399:-

Förvisso i norska pengar men kursen är nästan identisk nu. Tror det handlade om ca 5kr extra på de mindre seten. Mitt stora problem var att få hem dem utan att krossa askarna, men det gick fint!

swedish_kitsune

sprang och köpte adventskalender på webhallen nyss. Det gäller att vara ute i god tid ;)
219 kr på webhallen, sen finns den på skavileka.se för 199.

MartinAberg

Citat från: swedish_kitsune skrivet 24 september 2015 kl. 15:29
sprang och köpte adventskalender på webhallen nyss. Det gäller att vara ute i god tid ;)
219 kr på webhallen, sen finns den på skavileka.se för 199.
...och på GeKås för 189:-

robinnilsson403

Råkade lägga en BL-order och beställa och med BRs 25% rabatt. Jag som funderade på vad jag skulle göra med min lön... =P
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

coburn

Utnyttjade 20% rabatten på TRU och köpte 75060 Slave 1, samt 75094 Imperial shuttle. Nu läste jag här på forumet om att BR har 25% så nu blir jag sugen på något mer :) ajaj
Just kommit ur min Dark age!

littlespleen

Var på BR och köpte
600:- 25 % gällde inte då denna var nedsatt redan



Ville haft lite jurassic world set, men de verkar va slut överallt :(

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.