Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

BeardedNerd

#4845
Köpte idag på Lekplaneten. En stor displaypall bara med det setet så jag förmodar att det är en special för julhandeln, vilket är sjukt smart av Lego.

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

BeardedNerd

Frozen-setet från Disney Princess. Länken buggade sönder min telefon så jag tog bort den.

Skafte


Risgrynsgrot

Ja det är intressant med Frozen-setet, på amerikanska siter har även amerikanare hittat det ute "tidigt".

Redigt smart är det som sagt, Frozen är ju sjukt populärt bland barn så LEGO Frozen är väl dubbelt upp..!

BeardedNerd

Åh, helt fel nummer hade jag ju.

jennie

Fick hem 20 olika nr av DC comics serietidningar med Legos superhjältar på framsidorna. Mycket nöjd!

MartinAberg

Citat från: andreaseldh skrivet 12 december 2014 kl. 00:46
Köpte en Snowspeeder till mig själv. Har dock ännu ingen idé vad jag ska köpa för Lego till mina systersöner (10 och 12 år) i julklapp. Känns som jag borde skifta fokus...
Spiderman är la populär i 10-årsåldern.
Technic till 12-åringen?

andreaseldh

Tack MartinAberg för tipset, men nu är det för sent. För medan jag stod och velade på BR vad jag skulle köpa till systersönerna packade expediten fram detta sprillans nya set (finns inte ens på Legos hemsida ännu), som jag köpte tillsammans med och en till mig själv.


Kwagge

#4854
Blev några muggar på Legostore i Köpenhamn idag. Vi hade beställning från Robban på "friends" plates så det blev en mugg av de till han  ;)

Se bild..

robban

Citat från: Kwagge skrivet 13 december 2014 kl. 19:17
Blev några muggar på Legostore i Köpenhamn idag. Hade beställning från Robban på rosa plates så det blev en mugg av de till han  ;)
:-*
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Anders67

Citat från: Kwagge skrivet 13 december 2014 kl. 19:17
Blev några muggar på Legostore i Köpenhamn idag. Hade beställning från Robban på rosa plates så det blev en mugg av de till han  ;)
Några bra bitar att nämna?

Kwagge

Citat från: Anders67 skrivet 13 december 2014 kl. 20:22
Citat från: Kwagge skrivet 13 december 2014 kl. 19:17
Blev några muggar på Legostore i Köpenhamn idag. Hade beställning från Robban på rosa plates så det blev en mugg av de till han  ;)
Några bra bitar att nämna?

Fråga Robban, han fick video på 85% ca..  ;)

Hans muggar är väldigt enfärgade (tror han)

Kwagge

Citat från: Anders67 skrivet 13 december 2014 kl. 20:22
Citat från: Kwagge skrivet 13 december 2014 kl. 19:17
Blev några muggar på Legostore i Köpenhamn idag. Hade beställning från Robban på rosa plates så det blev en mugg av de till han  ;)
Några bra bitar att nämna?

Blev lite bruna 1x4 tiles o blommor till mig.. Hep samlade till julgranskulor..

Record

Beställningar på BL, man är snart nere på knäna, fabriken slukar bitar likt ett kakmonster  :(
Friskt satsat, hälften vunnet..

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.