Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

darthmortar

Hittade 16 trattkantareller i form av cmf 2. Samma ställe jag hittade 8 cmf 1 förra året. Småland är fylld av bra svampställen =)
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

BeardedNerd

Family House anlände från Amazon. Ska bli trevligt att bygga lite innan det blir reservdelar.

Lovlan

Var på TRU i Fort Collins, CO idag, fick med mig , och till samlingen. 650:- för allting :)


SvanteOlof

MYCKET BRA! Nu behöver vi veta hur roligt du har med din fusion. LifeOfGeorge var kul i en liten liten stund. Kan detta vara roligare? Ja. Ja det tror jag. Det ser mycket skoj ut i alla fall.
ordvits: studsmatta = 4186

Lovlan

Citat från: SvanteOlof skrivet 13 september 2014 kl. 12:43
MYCKET BRA! Nu behöver vi veta hur roligt du har med din fusion. LifeOfGeorge var kul i en liten liten stund. Kan detta vara roligare? Ja. Ja det tror jag. Det ser mycket skoj ut i alla fall.

Problemet är att appen inte finns på svenska AppStore än :(

SvanteOlof

ordvits: studsmatta = 4186

jennie

Har ägnat förmiddagen åt att Bricklinka hem massor ::) av delar (3 olika ordrar) till den aktuella stadstävlingen. Blir förhoppningsvis min första större riktiga moc. (Om allt går enligt planen.) Hoppas nu bara grejerna kommer snabbt så arbetet kan fortsätta... *rastlös*

Teabox

Beställde en på eBay igår. Känns som mitt samlande på NinjaGo gubbar har blivit ett steg mer seriöst.

BeardedNerd


Manne

Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Dark_Link

Köpte en påse blandat DUPLO på en lokal loppis, inte jättespännande mer än att det fanns en hel del 6522 och 6517 i påsen. Gissar att någon har köpt en hel del eller liknande för att få ihop den mängden bitar och axlar. (fram till idag visste jag inte ens att det fanns "technic"-DUPLO)

Roger Brickjet

Var lite snabb och köpte Cinderella's Dream Carriage till ett hyfsat pris, nästan enbart för de 20 st 61678...men de 16 med stickers visade sig vara printade...fail!   :-[

Eigenbrötler

Citat från: Roger Brickjet skrivet 20 september 2014 kl. 16:10
Var lite snabb och köpte Cinderella's Dream Carriage till ett hyfsat pris, nästan enbart för de 20 st 61678...men de 16 med stickers visade sig vara printade...fail!   :-[
men alla hatar väl stickers? ::)
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Svegon

Tågstation 60050 blev det idag. Ska byggas om till flervånings bostäder istället för station.

Manne

Blev ett Beg Petshop för mer delar o nöje..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.