Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Toastmastern

Ytterliggare en beställning från LEGO till min Millenium Falcon, samt några beställningar från Bricklink :) Råkade slinka med en brandbil ifrån Tradera av bara farten :P

Muede

En liten apa: Gorzan .
En stor apa: Creator .
Tre Legolas .

Allt på ICA Maxi med 25% rabatt.
/ Muede

BeardedNerd

Jag var i Skellefteå och köpte det gamla Rebel/Imperial-troopbuildersetet, ett Chima-set och en Apu från Simpsons på Lego Center. Sen åkte jag förbi Maxi där jag hittade två till Legolas (blir en riktig alvarmé på mitt Helm's nu) och Friends-setet jag hoppade över senast.


nicklas_gbg

ICA Maxi i Göteborg (kanske hela sverige?) har ju 25% rea denna vecka (till och med idag antar jag) så jag köpte en brandchefsbil 60001 för 75 riksdaler.

Tunguska

#4429
Gorzan's Walker - slank ner i korgen när jag var inne på ICA Maxi.
Mina LEGO-byggen på flickr.

Anders67

Det blev en massa nya set idag, alla till dotterns/min Friends samling!
Den nya lian biter ser intressant ut

humlan

Idag lyckades jag, för första gången, stoppa in näsan på Lego Center och gick runt och dregglade över diverse uppbyggda UCSer som jag VILL ha men inte har råd med  8)

Köpte mig en B-Winge () så min rebell-samling blev komplett, A, B, X och Y-wingarna står finfint i bokhyllan. Riktigt trevligt bygge dessutom. Saknas ställ till den dock, måste snickra ihop nåt. Halva nöjet :P
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

mechamike

Mines of Moria.. min tredje ask av det setet... . Bra partspack när man hittar det på rea.
?

BrightMinds

Köpte Simpsonshuset för 1649kr på BR i Täby C, kändes som ett helt okej pris. I övrigt hade ett riktigt bra utbud på Lego och en riktigt fräsch butik.

beguiristain

Citat från: BrightMinds skrivet 31 maj 2014 kl. 13:43
Köpte Simpsonshuset för 1649kr på BR i Täby C, kändes som ett helt okej pris. I övrigt hade ett riktigt bra utbud på Lego och en riktigt fräsch butik.

Fanns det många kvar i Täby? Låter som en riktigt bra pris. Och alla minifigsen behöver ju nånstans att bo...  :)

BrightMinds

Citat från: beguiristain skrivet 31 maj 2014 kl. 16:11
Fanns det många kvar i Täby? Låter som en riktigt bra pris. Och alla minifigsen behöver ju nånstans att bo...  :)
Det fanns cirka 6 st när vi var där, de står i fönstret direkt till höger när man går in i butiken. Mycket Lego var utspritt över butiken och kampanjen med 25% rabatt gäller bara idag.

BrightMinds

Beställde precis en födelsedagspresent till mig själv i form av och från S@H  :)

BeardedNerd

Jag beställde Ecto-1, Spaceship^3 och Baxter Robot Rampage igår kväll, två beställningar så jag får även ett par ballongvagnar.

Magnusengstrom

Beställde spaceship spaceship SPACESHIP i morse

MartinAberg

Beställde just Grand Prix-bil och Hotrod från Bamba.se.
Totalt 990:-

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.