Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

BrightMinds

Fick hem min tredjedel av en låda med Simpsonsfigurer, tack till beguiristain och Sockerbit för möjligheten att få en extra Simpsonsfamilj till minstingen som fyller 10 år imorgon.  :D

Brickchaser

Har just hämtat min Red Five X-wing Starfighter, .
Har sneglat på den ett tag, så när den var nedsatt i pris förra veckan var det bara att slå till...

beguiristain

Citat från: BrightMinds skrivet 06 maj 2014 kl. 23:13
Fick hem min tredjedel av en låda med Simpsonsfigurer, tack till beguiristain och Sockerbit för möjligheten att få en extra Simpsonsfamilj till minstingen som fyller 10 år imorgon.  :D

Vad bra att det gick så fort att få hem figurerna! Hoppas kalaset blir lyckat då  :)

BrightMinds

Citat från: beguiristain skrivet 07 maj 2014 kl. 16:22
Vad bra att det gick så fort att få hem figurerna! Hoppas kalaset blir lyckat då  :)
Hon blev väldigt lycklig, blev inte sämre av att hon lyckades klämma fram en Maggie på BR också

beguiristain

Citat från: BrightMinds skrivet 07 maj 2014 kl. 23:04
Citat från: beguiristain skrivet 07 maj 2014 kl. 16:22
Vad bra att det gick så fort att få hem figurerna! Hoppas kalaset blir lyckat då  :)
Hon blev väldigt lycklig, blev inte sämre av att hon lyckades klämma fram en Maggie på BR också

Åh, det där med att klämma fram figurer är jag avundsjuk på. Jag är fullständigt värdelös på det, varför vet jag inte. Men man får kanske träna upp ungarna då...

Bolle

Citat från: Brickchaser skrivet 07 maj 2014 kl. 15:51
Har just hämtat min Red Five X-wing Starfighter, .
Har sneglat på den ett tag, så när den var nedsatt i pris förra veckan var det bara att slå till...

Samma här.  ;)

Odidoma

Idag köpte jag som partspack, jag är tydligen i desperat behov av 60481, går åt fler än vad jag trodde till att bygga ett "berg" men snart klart.

Sockerbit

Tack till BrightMinds och beguiristain för delande av låda. Bra jobbat med allt klippande och skickande beguiristain. Nu har jag ett lager av gummisnoddar för framtida bruk  :)

Hoppas LEGO fortsätter med tre kompletta set av minifigs per låda i framtida lådor också.

beguiristain

Citat från: Sockerbit skrivet 08 maj 2014 kl. 20:13
Tack till BrightMinds och beguiristain för delande av låda. Bra jobbat med allt klippande och skickande beguiristain. Nu har jag ett lager av gummisnoddar för framtida bruk  :)

Hoppas LEGO fortsätter med tre kompletta set av minifigs per låda i framtida lådor också.

Tack BrightMinds och Sockerbit för låd-delandet. Och mina Ziplock-påsar var förstås slut när jag skulle skicka figurerna, så det blev budget-varianten. Använd snoddarna väl..   :D

oskbl

Idag fick jag hem , och (ser roligare ut än den nya stationen tycker jag). Jag brukar ibland "spela" på björnchansen på Busbjörnen, och fick 35% rabatt på ett köp så det blev rätt ok pris.

Sockerbit

Idag blev det en Battle on Saleucami till sonen. Det var bra drag skjutanordningen på den.

BrightMinds

Köpte och på BR i Täby Centrum, deras 25% gjorde att priset kändes motiverat och det är dags att börja komplettera samlingen.

Magnus den store

Handlade lite prylar till hemmet på brittiska Amazon och då slank det med några TMNT. Åtminstone lite billigare än i Sverige.

Karai Bike Escape
Mutation Chamber Unleashed
T-Rawket Sky Strike


Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Barbaroux

Beställde Palace Cinema idag när det var 25% rea på BR. 974,25 kr är ju ganska ok. :D

hersa

Besökte Brightons Lego Store i helgen och fick med mig alla nya Mixels från serie 2 hem, till ungarnas stora glädje  8)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.