Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Eigenbrötler

#4275
på ICA ;)


på TRU 50% off
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

ByggareDan

Blev en plus lite "småplock" (för drygt ~500kr  :o ) på Lego's hemsida.

/ByggareDan

Skafte

Klämde fram de sista fem filmgubbarna. Har ju ingen billighetsaffär på ön, så det blev Leklusts ordinarie 25kr/st.  ::)

swestar

En BL-order anlände idag med b.la några stycken Trans-Green Tile 1 x 1 with Groove 3070b   :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Lews

Citat från: swestar skrivet 12 mars 2014 kl. 14:21
En BL-order anlände idag med b.la några stycken Trans-Green Tile 1 x 1 with Groove 3070b   :)

Jag vet inte vem jag tycker synd om mest, dig som måste kontrollräkna eller säljaren som fick plocka alla bitar.  ;D

BeardedNerd

Köpte Mines of Moria på slutrea på Åhlens, och fick hem det sista av min Green Grocer :D

mechamike

Citat från: swestar skrivet 12 mars 2014 kl. 14:21
En BL-order anlände idag med b.la några stycken Trans-Green Tile 1 x 1 with Groove 3070b   :)

Har en sån påse med hemma... 2700.. hur många är det i din? 3000?
?

Tie Fighter

Citat från: swestar skrivet 12 mars 2014 kl. 14:21
En BL-order anlände idag med b.la några stycken Trans-Green Tile 1 x 1 with Groove 3070b   :)
Du skulle hört av dig till mig.....jag har några över nu.  :P

swestar

#4283
Citat från: mechamike skrivet 13 mars 2014 kl. 09:27
Citat från: swestar skrivet 12 mars 2014 kl. 14:21
En BL-order anlände idag med b.la några stycken Trans-Green Tile 1 x 1 with Groove 3070b   :)

Har en sån påse med hemma... 2700.. hur många är det i din? 3000?
2600 stycken... priset 13 öre styck... nyskick.
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

swestar

Citat från: Tie Fighter skrivet 13 mars 2014 kl. 09:29
Citat från: swestar skrivet 12 mars 2014 kl. 14:21
En BL-order anlände idag med b.la några stycken Trans-Green Tile 1 x 1 with Groove 3070b   :)
Du skulle hört av dig till mig.....jag har några över nu.  :P
;D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Majkel

Citat från: Tie Fighter skrivet 13 mars 2014 kl. 09:29
Citat från: swestar skrivet 12 mars 2014 kl. 14:21
En BL-order anlände idag med b.la några stycken Trans-Green Tile 1 x 1 with Groove 3070b   :)
Du skulle hört av dig till mig.....jag har några över nu.  :P

Hmm, jag kan behöva ett par...  typ tusen. Behöver tydligen även massa slopes, det är väldigt bitintensivt att bygga stora berg...
Men på ämnet inköp för dagen och i synnerhet många av just en variant: igår beställde jag 1250 stycken tan 3749 :)

Sälle

Inte direkt dagens köp utan snarare förra veckans BL-order som anlände...

Mitt "nya" exemplar av Mindstorms RIS 1.5 som till min förvåning innehöll en RCX2.0 snarare än en 1.5 som det borde vara... inte för att jag klagar  ;D

Tillsammans med mitt egna exemplar från tiden det begav sig så tror jag att jag samlat allt jag behöver till mitt stora drömprojekt.

Då var det bara formatera om gamm-burken, in med XP32 och se om jag kan få det där IR-tornet att funka... så får vi se om jag fortfarande minns hur man gjorde  :P

cptCalavera

Fick hem en - Loot Island idag från ett Traderaköp. Fint skick, förutom ett par dammkorn, och några bitmärken på två av huvuydena. Cast Away-minifigen gillar jag skarpt :)
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

BrightMinds

Det blev tre för 34,90kr styck på ICA Maxi.

hersa

Tog mig ut till Lego-butiken i Austin, Texas igår. Inget fantastiskt utbud, men med hyfsad dollarkurs gjorde att jag ändå köpte med mig bl.a. lite Minecraft-set och annat smått och gott. Höll lönge i Parisian Restaurant, men svårt att få med den i väskan...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.