Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

footos

Om du vill kan jag lätta din börda Humlan.  ;)

Cakeman

Det blev en på amazon, julklapp till dottern. Min förhoppning är att hon ska gilla att köra med tåget och jag att bygga saker till det. Vi kan mötas halvvägs.

Majkel

Blev inspirerad av LeifSpangberg och släppte äntligen sargen och skickade iväg en beställning på tågdelar och räls! Tuff tuff!

bileam

Citat från: Majkel skrivet 07 november 2013 kl. 23:59
Blev inspirerad av LeifSpangberg och släppte äntligen sargen och skickade iväg en beställning på tågdelar och räls! Tuff tuff!
Underbart! Ytterligare en som trillar dit i tågträsket... ;D

boba johan

Såg att det var 20% på kalendrar på toy r us idag men tyvärr var Lego kalendrarna slut men ett Creatorhus slank med iallafall. 199 kändes inte som man behövde pruta på

mechamike

Blev lite Lone Ranger medans de finns kvar (hittade de nedsatta på Lekmer.se). Så skulle jag mot förmodan vilja bygga Western, så har jag ju iallafall lite gubbar i flesh och slipper bygga med sånadära fula gula cowboysare... ;D  Såg för övrigt filmen häromdan. :-\





?

Eigenbrötler

ännu en , denna gång från klossbutiken som för tillfället var billigast i sverige på modellen + att man fick 200:- rabatt på köp över 1000:- med kod.

8) WIN!

billiga delar blir det av den.
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Pekblom

Kommer bli en bra helg..  ;D
Det har kommit i omgångar men måste bara visa en bild innan lådorna öppnas och sprids.
Det finns även en stor låda motorer och PF grejer till detta så klart.
kul va?  ;D

KizzE

Citat från: Pekblom skrivet 15 november 2013 kl. 21:15
Kommer bli en bra helg..  ;D
Det har kommit i omgångar men måste bara visa en bild innan lådorna öppnas och sprids.
Det finns även en stor låda motorer och PF grejer till detta så klart.
kul va?  ;D


10ST! Och jag tycker jag lägger mycket pengar! Haha..

Huvudfoting

Citat från: Pekblom skrivet 15 november 2013 kl. 21:15
Kommer bli en bra helg..  ;D
Det har kommit i omgångar men måste bara visa en bild innan lådorna öppnas och sprids.
Det finns även en stor låda motorer och PF grejer till detta så klart.
kul va?  ;D

Gryyyymt!

Jäklar vilket tåg detta kommer bli! Vad ska du göra mer exakt när du menar att dom skall "spridas" ?

Btw - kn du rekomendera bra ställe att köpa detta set på?

/W

Record

Citat från: Pekblom skrivet 15 november 2013 kl. 21:15
Kommer bli en bra helg..  ;D
Det har kommit i omgångar men måste bara visa en bild innan lådorna öppnas och sprids.
Det finns även en stor låda motorer och PF grejer till detta så klart.
kul va?  ;D

Grym helg du kommer få..tuff tuff på dej 8)
Friskt satsat, hälften vunnet..

Anders67

Citat från: Pekblom skrivet 15 november 2013 kl. 21:15
Kommer bli en bra helg..  ;D
Det har kommit i omgångar men måste bara visa en bild innan lådorna öppnas och sprids.
Det finns även en stor låda motorer och PF grejer till detta så klart.
kul va?  ;D

Häftigt, själv kom jag hem med 3 muggar från pick-a-brickväggen i cph - många fina bitar där idag!

humlan

För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Pekblom

Citat från: Pekblom skrivet 15 november 2013 kl. 21:15
Kommer bli en bra helg..  ;D
Det har kommit i omgångar men måste bara visa en bild innan lådorna öppnas och sprids.
Det finns även en stor låda motorer och PF grejer till detta så klart.
kul va?  ;D
Det var inte meningen att det skulle bli så många. Först beställde jag två från en person här på swebrick som skulle ta hem dem från USA åt mig men inget hände. Sen åkte en bekant över och jag bad honom handla åt mig. Sen åkte en annan kompis över och jag sa samma sak till honom. "-Köp så många du kan bära, fyra skulle vara en dröm men jag blir glad för en". Sen blev det lite ketchup effekt liksom. Först händer ingenting och sedan kommer det för mycket. Jag kommer inte att behålla alla. Tre är redan sålda. Och en till bortlovad. Ville bara visa upp den imponerande högen medans den var min.  8)

bileam

Citat från: Pekblom skrivet 16 november 2013 kl. 07:25
Citat från: Pekblom skrivet 15 november 2013 kl. 21:15
Kommer bli en bra helg..  ;D
Det har kommit i omgångar men måste bara visa en bild innan lådorna öppnas och sprids.
Det finns även en stor låda motorer och PF grejer till detta så klart.
kul va?  ;D
Det var inte meningen att det skulle bli så många. Först beställde jag två från en person här på swebrick som skulle ta hem dem från USA åt mig men inget hände. Sen åkte en bekant över och jag bad honom handla åt mig. Sen åkte en annan kompis över och jag sa samma sak till honom. "-Köp så många du kan bära, fyra skulle vara en dröm men jag blir glad för en". Sen blev det lite ketchup effekt liksom. Först händer ingenting och sedan kommer det för mycket. Jag kommer inte att behålla alla. Tre är redan sålda. Och en till bortlovad. Ville bara visa upp den imponerande högen medans den var min.  8)

Vill Du bli av med fler? Skulle kunna vara spekulant på två styck...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.