Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Muede

Var på bakluckeloppis i helgen och fyndade lite. Bland annat 42 stycken för 5 spänn st.  :)


/ Muede

MartinAberg

#3841
Blev en 1000-lapp spenderad påBarnens hus idag igen, idag blev det dock fler set.
, , , , 2 , 3852, 8 , , , .

Nu borde jag klara mig ett tag iaf :)

marpe

3 BL-ordrar med lite smått och gott (ca 3000 bitar). Däribland 250 st 3023 i Olive green respektive Sand green. Två trevliga nyanser.

o0ger

Citat från: Muede skrivet 26 augusti 2013 kl. 18:32
Var på bakluckeloppis i helgen och fyndade lite. Bland annat 42 stycken för 5 spänn st.  :)

eh? vem har sånt i bakluckan?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Eigenbrötler

Citat från: Muede skrivet 26 augusti 2013 kl. 18:32
Var på bakluckeloppis i helgen och fyndade lite. Bland annat 42 stycken för 5 spänn st.  :)




vilket klipp! mycket avundsjuk blir man när folk gör sådana bra affärer
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Pekblom

I blad blir det lite spännande när man inte kan språket. Köpte tydligen just "Lego Technic - 9395 - Jeu de Construction - Le Pick-Up Dépanneuse och Lego Technic - - Jeu de Construction - Le Camion Forestier" från franska amazon. Jag trodde jag tryckte på avbryt men tryckte tydligen på "KÖR". Men det blir säkert kul hur som helst.

lindyhep

Hoppla Pekblom. Har du inte en sån där finurlig knapp i ovandelen av sidan som frågar om du vill få sidan översatt.

Själv har jag inte handlat nåt idag men väl hämtat. 2 st kom idag från BR.

andli

Creationary
City spel
Heroica Ilrion
Heroica Waldurk

Allt på Barnenshus utförsäljningen för 50% eller 175 resp 125 kr..

Blir nog bara 3844 som inte kommer blandas in i det andra legot :)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

ByggareDan

#3848
Citat från: Pekblom skrivet 28 augusti 2013 kl. 21:42
I blad blir det lite spännande när man inte kan språket. Köpte tydligen just "Lego Technic - 9395 - Jeu de Construction - Le Pick-Up Dépanneuse och Lego Technic - - Jeu de Construction - Le Camion Forestier" från franska amazon. Jag trodde jag tryckte på avbryt men tryckte tydligen på "KÖR". Men det blir säkert kul hur som helst.

Jag brukar ha engelska Amazon oppet parallellt sa att man kan se vad man ska skriva in, och just for att undvika trevliga overraskningar, men det ar ju bara att gora det basta av situationen  :D
Eller var det kanske en medveten felbestallnig liksom skylla pa att man inte kan franska!   ::)  ;)

/ByggareDan


andreaseldh

Upptäckte BR Leksakers 25% rea för deras medlemmar. Gick genast med och köpte , , en ficklampa i form av en minifig byggarbetare, en minifig serie 9, en minifig serie 10 och en BR minifig (gratis vid köp av två andra). På fredag blir det antagligen ännu mer. Och jag som bara gick in i butiken för att hämta den nya katalogen...

insurrection

Citat från: andreaseldh skrivet 29 augusti 2013 kl. 00:24
Upptäckte BR Leksakers 25% rea för deras medlemmar. Gick genast med och köpte , , en ficklampa i form av en minifig byggarbetare, en minifig serie 9, en minifig serie 10 och en BR minifig (gratis vid köp av två andra). På fredag blir det antagligen ännu mer. Och jag som bara gick in i butiken för att hämta den nya katalogen...
Hehe, jag "var med om" nått liknande, gick in mest för katalogen, men man kunde visst bli medlem på stört så då köpte jag 12 minifigs :)
Tog bara 1 gratis BR-fig dock, undrar om jag fått ta fler?

malmen

Citat från: insurrection skrivet 29 augusti 2013 kl. 01:37
Citat från: andreaseldh skrivet 29 augusti 2013 kl. 00:24
Upptäckte BR Leksakers 25% rea för deras medlemmar. Gick genast med och köpte , , en ficklampa i form av en minifig byggarbetare, en minifig serie 9, en minifig serie 10 och en BR minifig (gratis vid köp av två andra). På fredag blir det antagligen ännu mer. Och jag som bara gick in i butiken för att hämta den nya katalogen...
Hehe, jag "var med om" nått liknande, gick in mest för katalogen, men man kunde visst bli medlem på stört så då köpte jag 12 minifigs :)
Tog bara 1 gratis BR-fig dock, undrar om jag fått ta fler?
Om det är samma i all BR-butiker hade du fått ta 6st BR minifigs när du köpte 12st andra :p

hersa

Återvände till Barnens Hus i Sisjön igår med äldste sonen i släptåg och kom hem med , , och - så nu klarar vi oss ett tag!  8)

lnb

Barnens Hus i Karlstad: Skippade totalt lego (blev dock andra inköp) förutom nästan komplett serie (med några extra) av MF serie 10 (humlan saknades) till 30% förra veckan.
Trots 50% sedan i måndags hittade jag lite igår morse istället: (sista ex.), (sista ex.), , samt .
De senare fanns det flera kvar av även på kvällen även om legot tunnats ut markant, men då blev det bara några lösa minifigs. som stått som skyltex. för 20:-/st.

Kvarnbacka

BR:s medlemsrea gav ett riktigt trevligt pris på, åtminstone om man förtränger att vissa lyckades komma över den till halva det priset via webbutiken innan den sålde slut där  :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.