Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Citat från: mechamike skrivet 15 augusti 2013 kl. 14:24
s@h order för 600:- (så det blev fraktfritt..) mest lösbitar till TIE hangaren.

Bara grått, härligt!
Ska göra samma sak själv ikväll!

Roger Brickjet

Min första PaB-mugg blev det idag i Köpenhamn! Inte för att det på något vis var billigt eller otroligt användbara bitar utan bara för att! Det ser ju så himla trevligt ut med allas muggar på Flickr så det fick inte missas :)

Sen var det väldigt nära att jag köpte en Delorean också men jag måste ha råd med de sista bitarna till SWCB först.

Eigenbrötler

Citat från: Roger Brickjet skrivet 15 augusti 2013 kl. 22:39
Min första PaB-mugg blev det idag i Köpenhamn! Inte för att det på något vis var billigt eller otroligt användbara bitar utan bara för att! Det ser ju så himla trevligt ut med allas muggar på Flickr så det fick inte missas :)

Sen var det väldigt nära att jag köpte en Delorean också men jag måste ha råd med de sista bitarna till SWCB först.


bilder och prisuppgift tack :)
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

:::::::

Inte köpt idag. LOTR kom i veckan och det andra inhandlades på Webhallen Sveavägen i lördags.
En mycket lycklig liten kille.

MartinAberg

Var inne på Barnens Hus och kollade deras 30%-are nu.
Blev lite lurad av 3 för 2-lappen och plockade på mig:
2
1
1
1
1
Nu gällde dock inte "3 för 2" uppdagades det i kassan men jag kände att 40:- inte var så mycket att tjaffsa om.
Kassörskan reaktion när jag sa "Ok, då är det väll så" var att jag kunde få öppet köp dagen ut samt att hon tackade och bockade mycket.
Har en känsla av att det varit ett antal gnetiga kunder som klagar över enstaka kronor som är fel där...

o0ger

Citat från: Jerry skrivet 19 augusti 2013 kl. 19:19
Inte köpt idag. LOTR kom i veckan och det andra inhandlades på Webhallen Sveavägen i lördags.
En mycket lycklig liten kille.

Wow, Jerry, vilket legorum du har! :) Vi bor ju i samma stad, kan inte du ordna en liten legoträff?   ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

KizzE

Citat från: o0ger skrivet 23 augusti 2013 kl. 13:01
Citat från: Jerry skrivet 19 augusti 2013 kl. 19:19
Inte köpt idag. LOTR kom i veckan och det andra inhandlades på Webhallen Sveavägen i lördags.
En mycket lycklig liten kille.

Wow, Jerry, vilket legorum du har! :) Vi bor ju i samma stad, kan inte du ordna en liten legoträff?   ;)


Det där legorummet hade jag också velat besöka! Ser väldigt bra ut, hade kliat i ens fingrar misstänker jag ;)

:::::::

Det är matplatsen i köket som är ganska stort så det ryms både Legodel och pysseldel.
Vi äter rätt ofta i vardagsrummet för det är alltid nått på gång på i köket.
Visst kunde vi träffas hos mig men allt är så dåligt sorterat just nu :(

malmen

Citat från: malmen skrivet 06 augusti 2013 kl. 22:26
902 nya bitar beställda på BL. Egentligen behövde jag bara 12st för att justera den lilla missen jag gjorde med Tie Hangaren :P
Det blev till slut 1083 bitar på den här ordern :P


Vidare blev det 2st från lekmer.se med ett presentkort på 500kr via Letsdeal.se och 2st från BR.se (via tips från Dark_Link i det här inlägget) :)

Lews

Citat från: malmen skrivet 24 augusti 2013 kl. 12:56
Det blev till slut 1083 bitar på den här ordern :P


Vidare blev det 2st från lekmer.se med ett presentkort på 500kr via Letsdeal.se och 2st från BR.se (via tips från Dark_Link i det här inlägget) :)

Det blev en 60031 även för mig.  :)

MartinAberg

Citat från: Lews skrivet 24 augusti 2013 kl. 13:05
Citat från: malmen skrivet 24 augusti 2013 kl. 12:56
Det blev till slut 1083 bitar på den här ordern :P


Vidare blev det 2st från lekmer.se med ett presentkort på 500kr via Letsdeal.se och 2st från BR.se (via tips från Dark_Link i det här inlägget) :)

Det blev en 60031 även för mig.  :)
Jag slog till på jag med, två stycken för att vara exakt.
Tack för tipset Dark_Link :D

KizzE

Citat från: Lews skrivet 24 augusti 2013 kl. 13:05
Citat från: malmen skrivet 24 augusti 2013 kl. 12:56
Det blev till slut 1083 bitar på den här ordern :P


Vidare blev det 2st från lekmer.se med ett presentkort på 500kr via Letsdeal.se och 2st från BR.se (via tips från Dark_Link i det här inlägget) :)

Det blev en 60031 även för mig.  :)


Samma här :) 120kr var inte så farligt!

MartinAberg

Citat från: MartinAberg skrivet 24 augusti 2013 kl. 17:03
Citat från: Lews skrivet 24 augusti 2013 kl. 13:05
Citat från: malmen skrivet 24 augusti 2013 kl. 12:56
Det blev till slut 1083 bitar på den här ordern :P


Vidare blev det 2st från lekmer.se med ett presentkort på 500kr via Letsdeal.se och 2st från BR.se (via tips från Dark_Link i det här inlägget) :)

Det blev en 60031 även för mig.  :)
Jag slog till på jag med, två stycken för att vara exakt.
Tack för tipset Dark_Link :D
Fick leveransbeskedet "Varan är nu skickad" precis :)
Inga ändringar på priset heller :D

Dark_Link

Citat från: malmen skrivet 24 augusti 2013 kl. 12:56
Citat från: malmen skrivet 06 augusti 2013 kl. 22:26
902 nya bitar beställda på BL. Egentligen behövde jag bara 12st för att justera den lilla missen jag gjorde med Tie Hangaren :P
Det blev till slut 1083 bitar på den här ordern :P


Vidare blev det 2st från lekmer.se med ett presentkort på 500kr via Letsdeal.se och 2st från BR.se (via tips från Dark_Link i det här inlägget) :)

Det tråkiga är att jag ser ut att bli utan då det buggade _för_ mycket när jag skulle beställt.. Har 6ex reserverade på kortet men inte hört något ifrån BR.

Idag blir det dock köp från lekmer med presentkortet från lets deal.

Roger Brickjet

Citat från: Dark_Link skrivet 26 augusti 2013 kl. 14:08
[...]
Det tråkiga är att jag ser ut att bli utan då det buggade _för_ mycket när jag skulle beställt.. Har 6ex reserverade på kortet men inte hört något ifrån BR.
[...]
Inget i spam-korgen?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.