Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vintage Brickworks Bricklinkbutik

Startat av CameraMan, 26 november 2021 kl. 06:31

Föregående ämne - Nästa ämne

CameraMan

Dags att rensa lite ur sortimentlådorna igen! 10-40% rabatt och fri frakt från 400kr. Helgrabatt som gäller till 2:a Maj.

Finns både nytt och begagnat lego. Har en helt egen sektion för det nya legot, så en sortimentlåda som använts för used kommer aldrig användas för nya bitar t.ex. 
99% av det begagnade legot har tvättats och håller hög standard ( petig som man är  :) )

Jag finns även på youtube, gör inte nya videos med någon större frekvens, men om någon är intresserad av att se lite hur jag jobbar får ni gärna kolla :)

Vintage Brickworks Youtubekanal

Vintage Brickworks: Bricklink - Brick Owl - TraderaInstagram

CameraMan

Vi behåller 10-40% tillsvidare! 
Vintage Brickworks: Bricklink - Brick Owl - TraderaInstagram

CameraMan

Dags att frigöra lite utrymme i sortimentlådorna igen. 10-50% på hela lagret. Gäller tills 28/8.

Under "terms" går det nu se vad jag partat ut senast. Välkomna!
Vintage Brickworks: Bricklink - Brick Owl - TraderaInstagram

CameraMan

Minst 10% i butiken nu. Fri frakt från 400kr.
Vintage Brickworks: Bricklink - Brick Owl - TraderaInstagram

CameraMan

Jag satte rabatten samma dag som bricklink gick ner. Men vi har samma lager på brickowl och priserna där är nedsatta 10% också. samt just nu, 5% extra rabatt med koden "brickworks".

Det står inte att bitarna är nedsatta med 10% på samma sätt som på bricklink, men priserna är syncade där ifrån och nedsatta.

Länk finns i min signatur. Välkommen!
Vintage Brickworks: Bricklink - Brick Owl - TraderaInstagram

CameraMan

Nu kör vi minst 20% rabatt på hela sortimentet genom hela black friday helgen, samt Måndag!

Den här veckan har vi bl.a. laddat upp över 10000 technicbitar!
Vintage Brickworks: Bricklink - Brick Owl - TraderaInstagram

CameraMan

Rensar ur lite ur sortimentlådorna så här i slutet av året. 20-50% rabatt och som vanligt fri frakt från 400kr.
Vintage Brickworks: Bricklink - Brick Owl - TraderaInstagram

CameraMan

Vi kör minst 10% rabatt på allt till Måndag 11:e.
Vintage Brickworks: Bricklink - Brick Owl - TraderaInstagram

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.