Klossfestivalen 2024 - UPPSALA lördagen 30 mars på Fyrishov

Startat av Klossfestivalen, 04 juli 2023 kl. 18:30

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

dalle


janho

Nu har jag anmält mig till KF i Uppsala med mina SHIP från de 3 senaste SHIPtember. Ganska pirrigt att ställa ut för första gången faktiskt.

ColA

Citat från: janho skrivet 13 mars 2024 kl. 20:38Nu har jag anmält mig till KF i Uppsala med mina SHIP från de 3 senaste SHIPtember. Ganska pirrigt att ställa ut för första gången faktiskt.
Vad kul 😊 Swebrick maffian från Uppsala kommer ta väl hand om dig! 

Eriol

Ser ut som att jag kommer till Uppsala redan på torsdag kväll så finns kanske i utställningshallen en stor del av fredag eftermiddag om det inte blir för långtråkigt. Hänger gärna med på mat/dryck på fredag kväll, men åker hemåt direkt allt är nerpackat på lördagen.

Gideon

Citat från: Eriol skrivet 15 mars 2024 kl. 13:44Ser ut som att jag kommer till Uppsala redan på torsdag kväll så finns kanske i utställningshallen en stor del av fredag eftermiddag om det inte blir för långtråkigt. Hänger gärna med på mat/dryck på fredag kväll, men åker hemåt direkt allt är nerpackat på lördagen.
Kanske du skulle ha tid att packa upp min Castonien-modul då...? Logistiken skulle underlättas här om jag kan komma ner till Uppsala först på lördagförmiddagen. Sen tänkte jag däremot stanna kvar till söndagen, så att packa pallen för vidare transport mm kan jag fixa om du vill rulla hemåt tidigare.

dalle

Citat från: Gideon skrivet 15 mars 2024 kl. 18:38Kanske du skulle ha tid att packa upp min Castonien-modul då...? Logistiken skulle underlättas här om jag kan komma ner till Uppsala först på lördagförmiddagen. Sen tänkte jag däremot stanna kvar till söndagen, så att packa pallen för vidare transport mm kan jag fixa om du vill rulla hemåt tidigare.

Jag är på plats också och kan packa upp.

Emma

Jag hoppas också kunna hänga på lördag efter eventet!

Gideon

Citat från: Emma skrivet 15 mars 2024 kl. 19:45Jag hoppas också kunna hänga på lördag efter eventet!
Om du var klar med arbetsdagen i Sthlm redan vid lunch kanske du kan ta med nåt i jobbväskan att ställa ut några timmar på eftermiddagen också, eller så är Klossfestivalen snälla och släpper in en LM-alumn bara för att komma och skriva lite autografer? (Som om barnen nu frågar efter sånt iofs, det brukar väl mest vara selfies de vill ta nu :D )


darthemil83

Blir det någon auktion för Barncancerfonden på detta eventet Fredrik ?. 

Svartkrut

Då har jag anmält mig. Tänkte komma på lördagmorgon vid 8:00 och ställa upp och åka hem söndag förmiddag. Såg att det tipsades om två hotell Scandic och Botanica. Verkar dock finnas 2 Scandic, Scandic Uppsala Nord och Scandic Uplandia? Vad har ni andra bokat? 

Anders67


Gideon

Citat från: Svartkrut skrivet 17 mars 2024 kl. 17:07Då har jag anmält mig. Tänkte komma på lördagmorgon vid 8:00 och ställa upp och åka hem söndag förmiddag. Såg att det tipsades om två hotell Scandic och Botanica. Verkar dock finnas 2 Scandic, Scandic Uppsala Nord och Scandic Uplandia? Vad har ni andra bokat?
Botanika, dock bara lördag kväll just nu.

Etzel

Nu har även jag anmält mig, fattades väl bara annat när jag i konkurrens med dalle förmodligen är den Swebrickare som bor närmast utställarlokalen.
Har bara anmält gamla byggen, men det ska bli kul att träffa gamla och nya afols efter att ha missat Sundsvalls-eventet :)

Svartkrut


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.