Klossfestivalen - GÖTEBORG 21-22 oktober 2023 på Partille Arena

Startat av Klossfestivalen, 04 juli 2023 kl. 18:26

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Jesperallen

Har ett extrarum med säng och en uppblåsbar madrass i gråbo ifall någon/ några trevliga swebrickare önskar
15 min från partille

Jimmy


danielbrrssn

Karlstad var tre veckor innan så jag gissar något liknande här, dvs om en vecka ca. 

Klossfestivalen

Hej hej.

Nu är det dags att anmäla sig och sina mästerverk om man vill delta på Klossfestivalen!

Deadline 15 oktober att anmäla sig själv
Deadline 15 oktober att anmäla sina byggen

Deltagaranmälan  https://forms.gle/jrB1w6kgdztfdcHc6

Utställningsformulär (Byggen MOCs) https://forms.gle/LDtvv9ZzCcanAHnZ7


Ha en fortsatt fin vecka!


Fredrik Novak
Klossfestivalen

darthemil83

Fullt anmäld nu !!

Vi kommer Diskutera layouten angående försäljningen var den kommer vara . Det får inte bli som förra året att den tar över ifrån utställningsobjekten och skapar stopp i besökarnas flöde. Samt att det är mer rättvist att hålla försäljningen i ett område . För alla kommer inte kunna få A-lägen. Allt beror såklart på hur många vi blir. Oavsett så skall det bli succé 😊🖤

Jimmy

Citat från: darthemil83 skrivet 28 september 2023 kl. 14:43Fullt anmäld nu !!

Vi kommer Diskutera layouten angående försäljningen var den kommer vara . Det får inte bli som förra året att den tar över ifrån utställningsobjekten och skapar stopp i besökarnas flöde. Samt att det är mer rättvist att hålla försäljningen i ett område . För alla kommer inte kunna få A-lägen. Allt beror såklart på hur många vi blir. Oavsett så skall det bli succé 😊🖤
Anmält och klart dock ingen loppis 

ckk

Får ju vara med nu när jag har bokat hotell, så anmäld!

Anders67


Jimmy

För ett år sedan blev jag överraskad av frun , nu ska vi köra . Hade inte en aning om vart. Det var till klossfestivalen i Partille.
Lego har funnits i hela livet och byggt och samlat till den stad man idag har. Frun har alltid pushat gå med i swebrick men jag har sagt dom är så mycket bättre. På mässan träffa jag blandat annat danielbrrssn som sa självklart ska du vara med . Nu ett år senare och 2 mässor i ryggen får man göra mässan där allt starta !! Så jäkla kul och stort tack till frun och alla swebrickare och klossfestivalen. Vi syns där 

Bokeslundsparken

Citat från: Jimmy skrivet 30 september 2023 kl. 10:48För ett år sedan blev jag överraskad av frun , nu ska vi köra . Hade inte en aning om vart. Det var till klossfestivalen i Partille.
Lego har funnits i hela livet och byggt och samlat till den stad man idag har. Frun har alltid pushat gå med i swebrick men jag har sagt dom är så mycket bättre. På mässan träffa jag blandat annat danielbrrssn som sa självklart ska du vara med . Nu ett år senare och 2 mässor i ryggen får man göra mässan där allt starta !! Så jäkla kul och stort tack till frun och alla swebrickare och klossfestivalen. Vi syns där
Det här blir man glad av att läsa! 

danielbrrssn

Citat från: Jimmy skrivet 30 september 2023 kl. 10:48För ett år sedan blev jag överraskad av frun , nu ska vi köra . Hade inte en aning om vart. Det var till klossfestivalen i Partille.
Lego har funnits i hela livet och byggt och samlat till den stad man idag har. Frun har alltid pushat gå med i swebrick men jag har sagt dom är så mycket bättre. På mässan träffa jag blandat annat danielbrrssn som sa självklart ska du vara med . Nu ett år senare och 2 mässor i ryggen får man göra mässan där allt starta !! Så jäkla kul och stort tack till frun och alla swebrickare och klossfestivalen. Vi syns där

Vad roligt att få läsa! 

Ser fram emot att träffas och se vad du ställer ut. 

ChrOlo

Kommer att komma dit som besökare med familjen.

Detta är våran första klossfestival så detta ser hela familjen fram emot med spänning.
Det blir samtidigt mitt första "event" som medlem i Swebrick, ska bli kul att se vad alla ställer ut och vilka man springer på :-)


Anders67

Citat från: ChrOlo skrivet 05 oktober 2023 kl. 17:49Kommer att komma dit som besökare med familjen.

Detta är våran första klossfestival så detta ser hela familjen fram emot med spänning.
Det blir samtidigt mitt första "event" som medlem i Swebrick, ska bli kul att se vad alla ställer ut och vilka man springer på :-)

Trevligt!
Missa inta att säga hej till oss bakom Blue Harvest / Star Wars bygget!

Jimmy

Citat från: ChrOlo skrivet 05 oktober 2023 kl. 17:49Kommer att komma dit som besökare med familjen.

Detta är våran första klossfestival så detta ser hela familjen fram emot med spänning.
Det blir samtidigt mitt första "event" som medlem i Swebrick, ska bli kul att se vad alla ställer ut och vilka man springer på :-)
Ser man fram emot att.säga hej

janhansson

Nu har jag anmält mig. Det blir första gången jag ställer ut något överhuvudtaget.
Återstår att avgöra vilka byggen som ska tas med.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.