Klossfestivalen - SUNDSVALL 12 augusti 2023 i Nordichallen

Startat av Klossfestivalen, 02 juni 2023 kl. 10:03

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

swestar

Tack allihopa för en supertrevlig helg i Sundsvall.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

darthemil83

Det verkar finnas en fin grund till att få till ett mycket lyckat Swebrick event där nästa år då. Kul att ni är nöjda. 

byStfn

Sjukt stor lokal men besökarna var taggade! Jag hade galet mycket folk på mina shower och mycket folk som kom fram efteråt 🥰 

Ser fram emot att ställa ut något nytt och fint i mars! 

Eriol

Ja, om man blickar framåt mot mars så var det mycket som känns positivt även om det kommer fyra gånger så många utställare då:


- Lätt att hitta (bara man kommer ihåg att det heter Gärdehov på skyltarna och inte Nordichallen).
- Stor lokal som nu var knappt halvfull.
- Enkel urlastning och parkering.

- Många positiva besökare som verkade sugna på att komma tillbaka. 
- Bra och smidig lunchservering av typen "dagens rätt" där personalen snabbt slevade upp ordentliga portioner. Fattade det som att även det veganska alternativet var helt okej. Dock får man väl kanske räkna med att behöva bära med sig brickan lite längre bort till "loungen" om vi blir många fler utställare?

Det som man kanske ska ha lite koll på är att se till att de stora byggen som verkligen behöver det får bra bord att ställa upp på? 

Tie Fighter

Det var mycket trevligt.
Förutom den där trollerigubben som orsakade sömnlöshet med sina mindgames  :o ;D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.