Klossfestivalen - Växjö 20-21 maj 2023 på Fortnox Arena

Startat av Klossfestivalen, 12 februari 2023 kl. 12:40

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Ozp

Det brukar inte komma någon bekräftelse

Jimmy


Klossfestivalen

#17
Hej hej.
Vi skickade ut ett kort mail idag, men verkar ha studsat från flera av era e-postadresser, så skriver det här också - se nedan.
/Fredrik

*************************************************
Hej kära utställare!
Här kommer ett mail med lite info:

Du är självklart varmt välkommen med det du anmält! Kul!
Adress:
Fortnox Arena
Hejargatan 5, 35246 Växjö

Du är varmt välkommen från kl.12 på fredagen 19/5 att börja ställa upp.
Vi ser helst att vi kan stänga redan kl.20 om alla är klara. Eller tidigare om möjligt.
Ni kommer sedan in igen lördag 21/5 kl.08.00

Klossfestivalen har öppet följande tider för besökare:
  • Lördag kl.9-13
    • Stängt mellan kl.13-14
  • Lördag kl.14-18
  • Söndag kl.9-13
OBS! Vi har inte öppet mer än ett pass på söndagen, så vi kan börja plocka ner och packa ihop redan kl.13 på söndagen.

Ni får armband, utställarskylt, eventbiten + era skyltar till era byggen på plats på fredagen.

Parkeringen är gratis på hela området dygnet runt.

Mer info får ni på fredag.

Ha en fortsatt fin vecka!

Hannamalia

Jag kommer också! Ska bli jättekul att ses.

Kwagge

Theo o jag börjar färden till Norrland om 5min.. vi ses!

Jimmy


ColA

Vi har stannat vid östgötaporten för lite lunch sen är det ett par timmar kvar 

narwo

Jag hade planerat att komma hela helgen, tyvärr bestämde min kropp att den inte ville och gav mig kraftig gikt i mitt knä.

Om det är lite läkt så kör jag och min fru Emma upp imorgon och besöker festivalen på söndag.

Jag hoppas att vi klarar det och jag hoppas att få träffa dig där!

Hannamalia

Jag kom till Nybro, sen fick jag vända när jag kom på att jag glömt familjen... ...Muminfamiljen alltså! Nu är jag i Nybro igen och laddar bilen, för att strax köra vidare mot Växjö.

danielbrrssn

Citat från: Hannamalia skrivet 19 maj 2023 kl. 14:17Jag kom till Nybro, sen fick jag vända när jag kom på att jag glömt familjen... ...Muminfamiljen alltså! Nu är jag i Nybro igen och laddar bilen, för att strax köra vidare mot Växjö.
Hahaha! Satte kaffet i halsen. 

Hopps ni alla får en bra utställning. 

Kwagge


ColA

Citat från: Kwagge skrivet 19 maj 2023 kl. 21:30Något häng i lobbyn på Scandic ikväll?
Jag och Micke sitter i lobbyn och dricker lite öl 😊

Kwagge


Stork

Citat från: ColA skrivet 19 maj 2023 kl. 21:42
Citat från: Kwagge skrivet 19 maj 2023 kl. 21:30Något häng i lobbyn på Scandic ikväll?
Jag och Micke sitter i lobbyn och dricker lite öl 😊
Är det inte lättare att skriva vilka tider ni inte sitter i lobbyn och dricker öl?
Brick After Brick: Back on Bricklink!

Jimmy

Tack alla för fantastiska dagar , grymma byggen och trevligt sällskap . Bra arrangerat Fredrik.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.