Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO® Masters Sverige 2022

Startat av Gideon, 07 december 2021 kl. 11:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Det jag menar är att tidigare har det här lagts upp presentationsbilden och sen från vänster till höger namn och Swebricknick. Jag hade kunna försöka själv, om jag inte hade en Medeltidsvecka på halsen.  ;)

Gideon

#31
Citat från: Skafte skrivet 12 augusti 2022 kl. 10:38Kan vi Swebrick-outa allas nick, de som är med?
Från vänster:
?
?
?
?
?
memmla
?
drdoddo
(Magnus)
(Mauri)
Hannamalia
JennieLindell
Wolcker
sergio.jaensson
?
?
Daylight
Peter.rohr


Hannamalia

Stämmer! det är jag. :-)

CopMike

Citat från: Hannamalia skrivet 12 augusti 2022 kl. 12:51Stämmer! det är jag. :-)
Men jag ser ingen avatarbild i din profil ;) !?

Eriol

Är Peter.rohr möjligen den Peter som var med på "90-årsfirandet" online i förrgår..?

Wolcker

Från vänster:
?
?
?
?
?
memmla
?
drdoddo
(Magnus)
(Mauri)
Hannamalia
JennieLindell
Wolcker
sergio.jaensson
?
?
? Peter (tror det är hans forumsnamn, kan vara Peter.Rohr)

[/quote]
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

CopMike

Citat från: Wolcker skrivet 12 augusti 2022 kl. 15:05Från vänster:
?
?
?
?
?
memmla
?
drdoddo
(Magnus)
(Mauri)
Hannamalia
JennieLindell
Wolcker
sergio.jaensson
?
?
? Peter (tror det är hans forumsnamn, kan vara Peter.Rohr)

[/quote]Vad tänkte du skriva? Du tog bort från Gideons lista Daylight och Peter.Rohr som  redan var klar?!

danielbrrssn

Kommer bli väldigt spännande att följa och många fina byggen! Roligt med många swebrickare.

Godtfred

Finns det Star Wars figurer i förrådet vet jag vem som tar dom först...  ;) Heja!

Memmla

Citat från: Eriol skrivet 12 augusti 2022 kl. 13:54Är Peter.rohr möjligen den Peter som var med på "90-årsfirandet" online i förrgår..?

Stämmer bra det  ;D

Jemanuelson

Grattis alla deltagare! Som halvny här på Swebrick blir det en extra dimension att följa detta nu, när man känner till så många av deltagarna härifrån.

MrUzagi

Det ska bli kul med en säsong tre och ser fram emot alla byggen.

Jag ser även fram emot LM Aftermath säsong tre, som jag hoppas även kommer på en tub i närtid. 8)

Skafte

Citat från: MrUzagi skrivet 15 augusti 2022 kl. 16:22Jag ser även fram emot LM Aftermath säsong tre, som jag hoppas även kommer på en tub i närtid. 8)

Ja vi får se om vi kan uppfylla förväntningarna. Jag kan lova att vi tänker försöka i alla fall!

andreaseldh

Mauri intervjuades på TV4 i morse och vi fick se Melwin Lycke Holm göra ansatsen till ett världsrekordförsök i höjdhopp över LEGO. Själva hoppet får vi se senare i programmet. Det är helt okej, jag tänker inte kräva att någon bryter tystnadsplikten. Men jag är nyfiken på vem som hade det tidigare rekordet. Var det han själv eller pappa Stefan från Klossfestivalen i Örebro?

Wolcker

Citat från: andreaseldh skrivet 17 augusti 2022 kl. 09:42Mauri intervjuades på TV4 i morse och vi fick se Melwin Lycke Holm göra ansatsen till ett världsrekordförsök i höjdhopp över LEGO. Själva hoppet får vi se senare i programmet. Det är helt okej, jag tänker inte kräva att någon bryter tystnadsplikten. Men jag är nyfiken på vem som hade det tidigare rekordet. Var det han själv eller pappa Stefan från Klossfestivalen i Örebro?

Tror det var Stefan som hade det ifrån Örebro som du sa, tror det var 180 som är rekordet innan vi spelade in. Om det står kvar eller blir ett nytt rekord får ni se på TV ^^

Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.