Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Peewit

La just en beställning på två 10223 kingdoms joust från chromebricks i tyskland. Välkänd säljare med helt okey pris inom EU; då var det bara att slå till  ;D

Record

Citat från: Duchessa skrivet 17 januari 2012 kl. 21:16
Fick hem min första Modular Building: Fire Brigade. Vilket set! Jag har inte tid att bygga det förrän till helgen (bokslut på jobbet), men då har jag ju något att se fram emot till helgen :)

Väntar också på att min Bricklinkbeställningar med bitar till mitt Market Street ska börja trilla in.....

Grattis! ett mycket trevligt och snyggt set, du kommer få en rolig helg, ett sant nöje, med tanke på vad du nämner i inlägget ;)
Friskt satsat, hälften vunnet..

Swe_mckvack

Hittade serie5 figs för 10kr/st, kunde inte låta bli att köpa alla dom hade. :-) 89st...
Blev 2st byplundringen för 349kr/st också, perfekt till kommande utställningen i malmö.

Barbaroux

Citat från: Swe_mckvack skrivet 17 januari 2012 kl. 23:31
Hittade serie5 figs för 10kr/st, kunde inte låta bli att köpa alla dom hade. :-) 89st...
Blev 2st byplundringen för 349kr/st också, perfekt till kommande utställningen i malmö.

349kr :o :o för byplundringen? Var gör man sådana fynd?

Duchessa

Citat från: Barbaroux skrivet 17 januari 2012 kl. 23:43
Citat från: Swe_mckvack skrivet 17 januari 2012 kl. 23:31
Hittade serie5 figs för 10kr/st, kunde inte låta bli att köpa alla dom hade. :-) 89st...
Blev 2st byplundringen för 349kr/st också, perfekt till kommande utställningen i malmö.

349kr :o :o för byplundringen? Var gör man sådana fynd?

Jag undrar också. I mina trakter har jag inte sett nån som kostat under 600 spänn....

Swe_mckvack

Citat från: Barbaroux skrivet 17 januari 2012 kl. 23:43
Citat från: Swe_mckvack skrivet 17 januari 2012 kl. 23:31
Hittade serie5 figs för 10kr/st, kunde inte låta bli att köpa alla dom hade. :-) 89st...
Blev 2st byplundringen för 349kr/st också, perfekt till kommande utställningen i malmö.

349kr :o :o för byplundringen? Var gör man sådana fynd?

Jättekul i Löddeköpinge, tog dom två sista.
Dom hade väldigt många "King's Carriage Ambush" för 249kr, annars inget roligt.

Tobbe Arnesson

Citat från: Record skrivet 17 januari 2012 kl. 18:57
Har nu fått min första beställning från Bricklink, ;D

So it begins...
Blogg: Robotkampen

Carl T

#2362
Citat från: Swe_mckvack skrivet 18 januari 2012 kl. 00:07
Jättekul i Löddeköpinge, tog dom två sista.
Dom hade väldigt många "King's Carriage Ambush" för 249kr, annars inget roligt.

Tjo, jag får nog ta en promenad ner til Jättekul här i Lund och se om de också har några roliga saker till vettiga priser.

Jag köpte förresten PotC för 299 kr där förra(?) veckan. Inte fantastiskt prisvärt men ändå rejält nersänkt pris och jag kunde inte motstå färgerna (mycket dark tan och dark brown).
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

mechamike

#2363
[rightimg=http://ecx.images-amazon.com/images/I/51ZfjSaNOFL._AA300_.jpg]9849 [/rightimg]
Häromkvällen köpte jag ett Battlepack, eftersom Ras var snäll och byggde ihop det åt mig har jag roat mig med att swoosha runt med speedern medans jag lusläst stadgarna *host host..

Så idag fick det bli 2 st till från Amazon...Och lite till set som jag kände skulle få ett bra hem hos mig..  :)







?

Illuwatar

Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Stigge72

En sväng förbi Åhléns, och kom hem med , och . Totalt strax under 200 kr.

oberoff

#2366
Citat från: mechamike skrivet 18 januari 2012 kl. 09:29
Häromkvällen köpte jag ett Battlepack...
...där 9849 förmodligen åsyftar ...  ;)

Någon som vet om/när Gold Leader Y-Wing når svenska affärer?

mechamike

Citat från: oberoff skrivet 18 januari 2012 kl. 15:47
...där 9849 förmodligen åsyftar ...  ;)
Fixat :-)

Citat från: oberoff skrivet 18 januari 2012 kl. 15:47
Någon som vet om/när Gold Leader Y-Wing når svenska affärer?

Ingen aning, höll i kartongen på Lego's kontor i måndags  :).. men det var allt.
Det nya huvudformen till Astrodroiden hoppas jag kommer i fler set som inte är licenserade och i spännande färger..
?

Illuwatar

Citat från: oberoff skrivet 18 januari 2012 kl. 15:47
Någon som vet om/när Gold Leader Y-Wing når svenska affärer?

Såg den hos BR Leksaker i Gallerian (Stockholm). 599:- om jag inte minns fel. Köpte dock ingen då priset är lite väl högt (har ingen brådska med denna)...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Skafte

Jag köpte en till bra pris på Tradera...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.