Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

pareriksson

Med tanke på de bisarra priserna för 6168c01 på Bricklink, så får jag nog klassa dagens köp för 60kr som ett fynd. Nu har jag tre master över dock...

robinnilsson403

Citat från: pareriksson skrivet 26 januari 2016 kl. 17:39
Med tanke på de bisarra priserna för 6168c01 på Bricklink, så får jag nog klassa dagens köp för 60kr som ett fynd. Nu har jag tre master över dock...

Loppisfynd? Satan vad masterna är dyra!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

pareriksson

Citat från: robinnilsson403 skrivet 26 januari 2016 kl. 17:52
Citat från: pareriksson skrivet 26 januari 2016 kl. 17:39
Med tanke på de bisarra priserna för 6168c01 på Bricklink, så får jag nog klassa dagens köp för 60kr som ett fynd. Nu har jag tre master över dock...

Loppisfynd? Satan vad masterna är dyra!
Nej, ett Blocket-fynd faktiskt. Jag hittade dock 50% av ett Imperial Flagship (varav 95% av de dyra delarna) för 100kr på en loppis somras. Jag har bricklinkat alla bitar som saknades, utom de två masterna. Så nu är skeppet komplett! Wohoo! :)

Perhed

#5823
Citat från: pareriksson skrivet 26 januari 2016 kl. 18:13
Citat från: robinnilsson403 skrivet 26 januari 2016 kl. 17:52
Citat från: pareriksson skrivet 26 januari 2016 kl. 17:39
Med tanke på de bisarra priserna för 6168c01 på Bricklink, så får jag nog klassa dagens köp för 60kr som ett fynd. Nu har jag tre master över dock...

Loppisfynd? Satan vad masterna är dyra!
Nej, ett Blocket-fynd faktiskt. Jag hittade dock 50% av ett Imperial Flagship (varav 95% av de dyra delarna) för 100kr på en loppis somras. Jag har bricklinkat alla bitar som saknades, utom de två masterna. Så nu är skeppet komplett! Wohoo! :)

Schysst! Det är ett mycket fint set som jag kan fortsätta drömma om. Jäklar va dyra de är hehe. Jag gissar att många har försökt bricklinka ihop imperial flagship. Det finns endast 11 master sammanlagt hos 4 olika försäljare till salu på BL. Imperial flagship kräver 6st. Masterna ligger på 280st wanted listor.

Sälj dem för 300kr styck på BL. Gissar att du får napp inom 10minuter.  De som är över dvs :).
Min bricklinkbutik Brickatorium http://www.bricklink.com/store/home.page?p=perhed

pareriksson

Citat från: Perhed skrivet 26 januari 2016 kl. 19:32
Citat från: pareriksson skrivet 26 januari 2016 kl. 18:13
Citat från: robinnilsson403 skrivet 26 januari 2016 kl. 17:52
Citat från: pareriksson skrivet 26 januari 2016 kl. 17:39
Med tanke på de bisarra priserna för 6168c01 på Bricklink, så får jag nog klassa dagens köp för 60kr som ett fynd. Nu har jag tre master över dock...

Loppisfynd? Satan vad masterna är dyra!
Nej, ett Blocket-fynd faktiskt. Jag hittade dock 50% av ett Imperial Flagship (varav 95% av de dyra delarna) för 100kr på en loppis somras. Jag har bricklinkat alla bitar som saknades, utom de två masterna. Så nu är skeppet komplett! Wohoo! :)

Schysst! Det är ett mycket fint set som jag kan fortsätta drömma om. Jäklar va dyra de är hehe. Jag gissar att många har försökt bricklinka ihop imperial flagship. Det finns endast 11 master sammanlagt hos 4 olika försäljare till salu på BL. Imperial flagship kräver 6st. Masterna ligger på 280st wanted listor.

Sälj dem för 300kr styck på BL. Gissar att du får napp inom 10minuter.  De som är över dvs :).
Tre av de elva masterna du såg är mina. Jag var lite gniden och la nyss ut dem för 375kr/st. :)

Perhed

Citat från: pareriksson skrivet 26 januari 2016 kl. 19:48
Citat från: Perhed skrivet 26 januari 2016 kl. 19:32
Citat från: pareriksson skrivet 26 januari 2016 kl. 18:13
Citat från: robinnilsson403 skrivet 26 januari 2016 kl. 17:52
Citat från: pareriksson skrivet 26 januari 2016 kl. 17:39
Med tanke på de bisarra priserna för 6168c01 på Bricklink, så får jag nog klassa dagens köp för 60kr som ett fynd. Nu har jag tre master över dock...

Loppisfynd? Satan vad masterna är dyra!
Nej, ett Blocket-fynd faktiskt. Jag hittade dock 50% av ett Imperial Flagship (varav 95% av de dyra delarna) för 100kr på en loppis somras. Jag har bricklinkat alla bitar som saknades, utom de två masterna. Så nu är skeppet komplett! Wohoo! :)

Schysst! Det är ett mycket fint set som jag kan fortsätta drömma om. Jäklar va dyra de är hehe. Jag gissar att många har försökt bricklinka ihop imperial flagship. Det finns endast 11 master sammanlagt hos 4 olika försäljare till salu på BL. Imperial flagship kräver 6st. Masterna ligger på 280st wanted listor.

Sälj dem för 300kr styck på BL. Gissar att du får napp inom 10minuter.  De som är över dvs :).
Tre av de elva masterna du såg är mina. Jag var lite gniden och la nyss ut dem för 375kr/st. :)

Hehe bra! Helt rätt  :) Då blir ju din ihopsamlande Imperial flagship mycket billigare eller kanske gratis?!?  ;D
Min bricklinkbutik Brickatorium http://www.bricklink.com/store/home.page?p=perhed

Nosferatu

Var in på Åhlens i Lidköping idag. De har ganska mycket Friends och Creator set på 50%. Var nära på att köpa luftballongen för jag har lite idéer på en steampunk-ballong-grej men sen kom jag ihåg att det finns en brun ballong i Ninjago nu.
Köpte dock fyra simsons 2 påsar även de på 50%. Alltid något. Fick Smithers och Snowball som jag inte hade.
Illustratör som är väldigt förtjust i minifigs.

mortil

#5827
köpte 250 gula technic liftarm 15,  111st technic liftarm 7, 55 liftarm 5  å en hel drös smågrejer

bricklink.  mycket bra ställe :D
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

andreaseldh


Pehr

#5829
En bulldozer ligger och väntar på posten åt mig :D
En av få kvar i sverige...

Z0rk

30st series 15 påsar fick det bli. Föll på mållinjen och fick ihop 15 av de 16 olika  :o

Markurius

Citat från: mortil skrivet 26 januari 2016 kl. 22:59
köpte 250 gula technic liftarm 15,  111st technic liftarm 7, 55 liftarm 5  å en hel drös smågrejer

bricklink.  mycket bra ställe :D

Ska du bygga en BWE?  ;D

Lordflintstone

20% på BR, så jag gick till webbhallen och köpte ett packet av av  imperial battlepak och beställde 4 till för 119kr/st.  ;)

Wolcker

Åkte till Gekås och inhandlade 3 legoset. Brukar åka dit, de har alltid bra priser. Ni som åker långt till Halmstad eventet borde ta er dit på vägen hem/dit. Kan enbart deras Star Wars lego priser, allt annat är ganska ointressant för mig. Om folk vill så kan jag kolla upp andra saker när jag skall dit nästa gång.

75139 Battle on Takodana - 499 kr
75140 Resistance Troop Transporter - 599 kr
75125 Resistance x-wing fighter - 69 kr



Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

drdoddo

Citat från: Wolcker skrivet 29 januari 2016 kl. 20:50
Åkte till Gekås och inhandlade 3 legoset. Brukar åka dit, de har alltid bra priser. Ni som åker långt till Halmstad eventet borde ta er dit på vägen hem/dit. Kan enbart deras Star Wars lego priser, allt annat är ganska ointressant för mig. Om folk vill så kan jag kolla upp andra saker när jag skall dit nästa gång.

75139 Battle on Takodana - 499 kr
75140 Resistance Troop Transporter - 599 kr
75125 Resistance x-wing fighter - 69 kr




bra priser ser det ut som. Har funderat en hel del på battle on takodana (främst för minifigsen), är dem nice?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.