Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

KizzE

Citat från: Kvarnbackafilm skrivet 29 augusti 2013 kl. 20:17
BR:s medlemsrea gav ett riktigt trevligt pris på, åtminstone om man förtränger att vissa lyckades komma över den till halva det priset via webbutiken innan den sålde slut där  :)


Jag fick min idag, 120kr var ett fint pris :) Skulle dock beställt måååånga fler, ångrar mig bittert!

Skafte

Jag har inte hört något om mina fyra, pengarna är bara reserverade via Paypal. Är glad att jag chansade i alla fall...

KizzE

Citat från: Skafte skrivet 29 augusti 2013 kl. 20:37
Jag har inte hört något om mina fyra, pengarna är bara reserverade via Paypal. Är glad att jag chansade i alla fall...


Om du inte får dina så kan jag "offra" mig o sälja mitt för 600 inkl frakt ;)

DanielT

Mer Duplobitar till vår äldsta dotter. Torn är det roligaste att bygga än så länge.

Vibora

Citat från: Kvarnbackafilm skrivet 29 augusti 2013 kl. 20:17
BR:s medlemsrea gav ett riktigt trevligt pris på, åtminstone om man förtränger att vissa lyckades komma över den till halva det priset via webbutiken innan den sålde slut där  :)
Jag hämtade mina tre idag. Knappt 140 kr styck inklusive frakt får man vara nöjd med.  ;D

Silence101

ca 5kg blandat i 2 nästan fulla ICA-kassar. Borg, rymd, City m.m.
140:- på second hand.
Tjejen satt på lagret och sorterade så gott hon kunde. Hörde det välbekanta skrammlet.
Tittade in och undrade ifall jag fick ta det. Ja jättegärna sa hon :D
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Svartkrut

Tog en tur till Örebro, besökte Brixit och kom hem med en hel låda minifigs serie 11.  ;D
Känns lite som julafton.  :P

Jaxne

Beställde Mindstorms EV3 nu så jag ser verkligen fram emot nästa vecka nu så jag får sätta igång med det :D
En Cargo Truck fick det bli med. Den kommer rulla fint i min lilla stad och 14045 som följer med i det kommer behövas när jag ska bygga en egen DJ :)

Illuwatar

Blev en gorilla-karikatyr () på BR. En mech som ser ut som tagen ur en tecknad film. Inte särskilt vacker men rolig med sina grova, satta propotioner och falukorvs-fingrar. Och bananer som ammo... :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Kwagge

Tog en tur till BR nu när de har 25% rabatt. Blev det nya City torget som bara finns på BR o TrU.

Sisilisko

Jag köpte:
3183 Stephanies cab
3184 Campingbilen
3186 Hästsläpet
3188 Veterinären i Heartlake
3189 Stallet i Heartlake
3932 Andreas Scen
3935 Stephanies smådjurspatrull
3942 Heartlake dog show
41011 Stephanies fotbollsträning
41008 Simbassängen i Heartlake
41002 Emmas dojo
41003 Olivias föl
41004 Andreas Övningsscenen
3934 Mias valphus
3937 Olivias båt

På blocket för 800 kr. Fint skick och bara någon liten manual som saknas. Jag har suktat på dessa set länge. Det känns så kul.
Jag har börjat plocka upp sakerna och mår så bra i magen. Jösses: såhär fina leksaker hade jag inte som barn. Nu ska jag modda till några hus som jag hittat inspiration till hos http://modularsbykristel.wordpress.com/downloads/

Lyckos mig!

ByggareDan

Köpte husvagnen som kommer att byggas imorgon. om inte så sparas den till nån kvällning med dåligt väder.

/ByggareDan

BeardedNerd

Köpte 16 st figurer från Series 11 samt lite blandade delar från Lego S@H.

malmen

Efter ett besök på Barnens Hus i Sisjön kom jag hem med följande set
3st Polisbilar , 3st Brandbilar , friends setet , creator set , battlepack och ett gäng planeter.
2st , 1st , 1st , 1st , 1st och 1st

Köpte även spelen och , 2st var varje.

KizzE

Citat från: malmen skrivet 01 september 2013 kl. 15:58
Efter ett besök på Barnens Hus i Sisjön kom jag hem med följande set
3st Polisbilar , 3st Brandbilar , friends setet , creator set , battlepack och ett gäng planeter.
2st , 1st , 1st , 1st , 1st och 1st

Köpte även spelen och , 2st var varje.


Jäklar, så mycket du köpte där hade dom inte ens i närheten av i malmö där jag var idag :/

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.